  • 11. Data: 2010-07-16 08:26:43
    Temat: Re: Kraków - Kozienice koło Lublina ... którędy ?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-07-15 15:34, *Robson* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Jedz ka Kielce-Radom, w Annopolu jest remont mostu na Wisle, moga byc
    > korki.

    O, od/do kiedy? - to ważna informacja, bo za tydzień rozpoczynam urlop i
    jakoś do Poniatowej się muszę dostać :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 12. Data: 2010-07-16 09:04:29
    Od: Robson <r...@...pl>

    > O, od/do kiedy? - to ważna informacja, bo za tydzień rozpoczynam urlop i
    > jakoś do Poniatowej się muszę dostać :)

    Od tygodnia. Jechałem w czwartek tydzien temu z Lublina do Zawiercia, a
    wracałem przez Kielce - Radom - Puławy.

  • 13. Data: 2010-07-16 09:09:32
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-07-16 09:04, *Robson* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Od tygodnia. Jechałem w czwartek tydzien temu z Lublina do Zawiercia, a
    > wracałem przez Kielce - Radom - Puławy.

    OK, dzięki - popytam w drodze na radiu i w razie czego pojadę do góry na
    Puławy.

  • 14. Data: 2010-07-16 09:26:59
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Robson wrote:

    > Od tygodnia. Jechałem w czwartek tydzien temu z Lublina do Zawiercia,
    > a wracałem przez Kielce - Radom - Puławy.

    No to trasa zaliczona, łącznie 14 godzin w podróży z małymi przystankami (Mc i
    Shell) :)

    "Do" jechałem przez Kraków, Sandomierz, Dęblin.
    "Z" jechałem przez Lublin, Annopol i dalej na Kielce, aż wjechałem do Niepołomic
    i dalej Wieliczki

    Która trasa lepsza? Czasowo obie wyszły podobnie i obie miały po około 380km,
    natomiast o wiele lepsza droga podczas trasy "Do". Asfalt gładziutki, tylko w
    kilku miejscach na mniejszych wiochach pofałdowany.

    PS. No i kupiliśmy kumplowi Puga 207 1.4HDI na fransuskich blachach (rocznikowo
    2008).

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 15. Data: 2010-07-16 12:47:38
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-07-16 09:26, *Katanka* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > "Z" jechałem przez Lublin, Annopol i dalej na Kielce,

    Jakeś Ty zrobił, że z okolic Kozienic wracałeś przez Lublin? :)

  • 16. Data: 2010-07-16 12:57:08
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Mirek Ptak wrote:
    > Dnia 2010-07-16 09:26, *Katanka* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > Jakeś Ty zrobił, że z okolic Kozienic wracałeś przez Lublin? :)

    Jeszcze wpadlismy do Dęblina, potem jakieś Ryki, potem jeszcze w jedno miejsce i
    tak się znalazłem 30k od Lublina, no i chciałem sprawdzic tamą drogę :)

  • 17. Data: 2010-07-18 08:32:49
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Katanka w <news:i1p1k3$9iq$1@inews.gazeta.pl>:

    > No to trasa zaliczona, łącznie 14 godzin w podróży z małymi przystankami (Mc i
    > Shell) :)

    > "Do" jechałem przez Kraków, Sandomierz, Dęblin.
    ^^^^^^^^

    A to po co?

    Ile Ty razy Wisłę przekraczałeś i którędy z Sandomierza do Dęblina jechałeś?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 18. Data: 2010-07-19 09:23:51
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-07-18 08:32, *'Tom N'* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > ^^^^^^^^
    >
    > A to po co?

    O ile dobrze pamiętam to jechał pod Kozienice najpierw, czyli w
    Sandomierzu nie przekraczał linii Wisły, tylko DK79 na Kozienice :)

    > Ile Ty razy Wisłę przekraczałeś i którędy z Sandomierza do Dęblina jechałeś?

    Zgaduję - DK48 Kozienice, Dęblin :) - to daje 2 razy most na Wiśle
    (potem Annopol)

  • 19. Data: 2010-07-19 11:09:52
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Katanka pisze:

    > Jeszcze wpadlismy do Dęblina, potem jakieś Ryki, potem jeszcze w jedno
    > miejsce i tak się znalazłem 30k od Lublina, no i chciałem sprawdzic tamą
    > drogę :)

    To że z Kozienic przez Dęblin to rozumiem, ale Ryki?:) Trzeba było z
    Dęblina do Puław i potem na Annopol:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050