  • 21. Data: 2017-11-26 13:25:40
    Temat: Re: Krecenie liczników - chce być uczciwy :)
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 26 Nov 2017 08:01:02 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > :)
    > No wałsnie o to mi chodzi bo juz powoli nie moge spac przez ta sprawe ;-D

    Mając takie auto, nosiłbym przy sobie szczoteczkę do zębów ;)

  • 22. Data: 2017-11-26 14:01:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

    > jak dlugo przy sprzedazy poinformujesz ze auto ma tyle ile na
    > zegarach +400 kkm to niezbyt widze na jakiej podstawie ktos mialby o
    > cokolwiek posadzac

    Jak przepis bedzie mowił ze nie wolno cofac to nie wolno cofac i co
    wtedy...
    Jezeli przepis bedzie mowił, ze nie wolno oszukiwac przy sprzedazy
    fałszywie informujac o przebiegu to bedzie inna inszosc.
    Tyle ze to pewnie mozna wywnioskowac juz z obecnych przepisów, tyle ze to
    jeden z tych przepisów ktory wsyzscy uwazaja za nieistniejacy łącznie z
    aparatem panstwa bo to sie trzeba nameczyc zeby cos udowodnic, nie to co
    rowerzyste po piwku zhaltowac na jakiejs bocznej drodze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 23. Data: 2017-11-26 14:01:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Mając takie auto, nosiłbym przy sobie szczoteczkę do zębów ;)

    :))))
    I tak własnie zrobie!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych

  • 24. Data: 2017-11-26 22:03:04
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-11-26 14:01, Budzik wrote:
    > Jak przepis bedzie mowił ze nie wolno cofac to nie wolno cofac i co
    > wtedy...

    nalezy - dopisac markerem jedynke przed licznikiem, nastepnie wyzerowac :D

  • 25. Data: 2017-11-26 22:47:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

    > nalezy - dopisac markerem jedynke przed licznikiem, nastepnie
    > wyzerowac :D

    To tez bedzie oszustwo bo bedzie sztucznie zawyzona wartosc.
    Przypominam - 400 tysiecy a nie 999999

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,