    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Krecenie liczników - chce być uczciwy :)
    Date: Sat, 25 Nov 2017 12:01:20 +0000 (UTC)

    > samo to ze planowales cofnac licznik robi z Ciebie oszusta. Dlaczego
    > nigdy nie planowalem cofniecia licznika w zadnym samochodzie jaki
    > mialem. Bo pewno nie jestem z urodzenia oszustem.

    Ok, masz prawo do takiego oceniania chociaz nie mam pojecia skad to
    twierdzenie i kogo tym czynem miałbym oszukac. Samego siebie?
    No chyba ze sadzisz drugiego po sobie i cofniecie licznika od razu
    kojarzysz z oszustwem co do przebiegu przy ewentualnej sprzedazy?
    Ale to w sumei wiecej mowi o tobie niz o mnie...
    Powiedz mi w takim razie Zenku, czy jak nie cofne i przy sprzedazy bedzie
    on pokazywał 400 a bedzie przejechane 800 to bedzie ok?
    Czy lepiej cofnac, natomiast przy ewentualnej sprzedazy powiedziec jaki
    jest realny przebieg?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie