  • 11. Data: 2017-11-25 16:07:59
    Temat: Re: Krecenie liczników - chce być uczciwy :)
    Od: "Myjek" <x...@x...onet.pl>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Bo pewno nie jestem z urodzenia oszustem.

    natomiast jestem skonczonym debilem co grupy zasmieca

  • 12. Data: 2017-11-25 18:01:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Do ASO Fiata ciśniesz i prosisz o naprawę/wymianę niedziałającego
    > licznika;)

    Oczywiście sprobuje.
    Pytanie czy odesla z kwitkiem, czy zrobia z dobrej woli czy moze w
    kontekscie obecnej ustawy zrobia zeby nie byc posadzonym o chec oszustwa
    :))))
    W sumie w poniedziałek zadzwonie i zapytam.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 13. Data: 2017-11-25 18:55:48
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 25 Nov 2017 00:01:01 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> [...]
    > Jak to zrobić zakładajac ze chce miec dziąłający licznik ale jednoczesnie
    > nie chce być posądzony o probe oszustwa?

    Cokoliwiek planujesz - musisz to zrobić szybko, nim wejdą zmiany w prawie
    ;)

    Bo jak wejdą, to równie dobrze może się okazać że nie istnieje legalna
    możliwość dalszej eksploatacji tego samochodu i koniec...

  • 14. Data: 2017-11-25 23:14:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz Pyra pisze tak:

> [...]
    >
    > Bo jak wejdą, to równie dobrze może się okazać że nie istnieje
    > legalna możliwość dalszej eksploatacji tego samochodu i koniec..

    i stanowi on zagrożenie ruchu, nie przejdzie przeglądu i trzeba
    zezłomować :)

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 15. Data: 2017-11-25 23:21:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Podobno sie zatrzymuje.
    > Gdyby liczył od zera to by nie było problemu az takiego chociaz
    > ogólnie takie zaprojektowanie licznika w autach które po milionie
    > km robią to coś dziwnego.

    Zawsze się zastanawiałem czy programiści to debile czy ich pracodawcy.

    Dziś widziałem telefon "Wykryto kartę pamięci SD. Od teraz zdjecia będą
    zapisywane na niej. Zdjecia seryjne nadal w pamięci urządzenia"

  • 16. Data: 2017-11-26 09:01:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Cokoliwiek planujesz - musisz to zrobić szybko, nim wejdą zmiany w
    > prawie ;)

    :)
    No wałsnie o to mi chodzi bo juz powoli nie moge spac przez ta sprawe ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Argumentowi "Bo nie!" przeciwstawiam

  • 17. Data: 2017-11-26 09:01:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Dziś widziałem telefon "Wykryto kartę pamięci SD. Od teraz zdjecia
    > będą zapisywane na niej. Zdjecia seryjne nadal w pamięci urządzenia"

    Zapewne ze wzgledu na ograniczenia w predkosci pamieci zewnetrznej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 18. Data: 2017-11-26 10:26:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Zapewne ze wzgledu na ograniczenia w predkosci pamieci
    > zewnetrznej.

    No tego to już nie można napisać. Albo napisać kup szybszą kartę.

  • 19. Data: 2017-11-26 13:00:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > No tego to już nie można napisać. Albo napisać kup szybszą kartę.

    Co do zasady to ja sie zgadzam - mnie tez takie rzeczy irytuja.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 20. Data: 2017-11-26 13:24:02
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-11-25 01:01, Budzik wrote:
    > W ducato po 400kkm zatrzymuje sie licznik
    > Nie wyobrazam sobie jezdzic bez licznika (w kontekscie obsługi etc) wiec
    > planowałem cofnac licznik bo powoli dobijam do 400.
    > A teraz to juz nie wiem... ;-)

    jeszcze nie jest karalne

    jak dawno temu kupowalem e39 ktore mialo w kazdym podzespole inny
    przebieg (od 171 do 273 kkm) to wyzerowalem wszystko i tyle

    > Jak to zrobić zakładajac ze chce miec dziąłający licznik ale jednoczesnie
    > nie chce być posądzony o probe oszustwa?

    jak dlugo przy sprzedazy poinformujesz ze auto ma tyle ile na zegarach
    +400 kkm to niezbyt widze na jakiej podstawie ktos mialby o cokolwiek
    posadzac

    nawet z punktu widzenia kupujacego lepiej wiedziec ze jest x+400 niz
    "stanelo na 400 i od tego czasu stoi a bylo to panie pare lat temu" ;)