  • 301. Data: 2015-04-03 16:46:46
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Od tego to ma pewnie żonę :-)

    Tnij cytaty.

  • 302. Data: 2015-04-03 16:48:15
    Temat: Re: Kretynizmy... (by?o DPF)
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Koła dwumasowe są tylko w dieslach.

    Bzdura.

  • 303. Data: 2015-04-03 20:50:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-02 o 15:32, Maciek pisze:

    > Nie znasz sie, a marudzisz ;). W Cherokee manual byl tylko z dziadowskim
    > wloskim dieslem. automatem jezdzi sie miodzio. Nawet mulowatym
    > amerykanskim.

    Ze był z małymi dizlami to wiedziałem, ale ciekawe jest że przyznajesz
    że automat jest mułowaty. Tak z ciekawości ten który sprzedają
    w salonach w europie jest jakiś inny (europejski) czy też mułowaty ?

    Pozdrawiam

  • 304. Data: 2015-04-03 20:51:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-02 o 15:30, Maciek pisze:

    > Odwrotnie - wlasnie 4-litrowe maja.

    U nas w cennikach nie mają 4 litrowych, 3,2 l max.
    Sprawdziłem.

    Pozdrawiam

  • 305. Data: 2015-04-03 20:59:01
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-03 o 12:54, yabba pisze:

    > Miewają.

    Bardzo rzadko.
    Nawet w zapchanej automatami Ameryce (USA) ciągniki siodłowe
    mają manualne skrzynie biegów.
    Jak ktoś nie wierzy to zapraszam do obejrzenia cyklu "Na lodowym
    szlaku", automat to dopiero w pickupie był, wszystkie ciągniki
    były na manualach.

    Pozdrawiam

  • 306. Data: 2015-04-03 21:06:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-02 o 18:00, Budzik pisze:

    > Nie chce mi się. Demonizujesz problem ktorego nie ma.

    Jest, niestety jest.

    > Nparawde warto uszczesliwiac ludzi na siłe i jendoczesnie takimi problemami
    > robić z nich idiotów?

    Ja nikogo nie uszczęśliwiam. Nie robię też z nikogo idioty,
    to już ludzie sami sobie robią.

    > Wiem, wiem , i wymyslamy problemy dalej.
    > Brak znajomych co podwiozą, brak wypozyczalni z automatami - w ogole brak
    > roziwazan, tylko problemy...

    Rozwiązania czasem są a czasem niestety nie.
    Nie zawsze znajomy czy przyjaciel będzie miał czas aby cię
    wozić, pożyczył by ci samochód, no ale nie masz prawa
    jazdy na normalne samochody. :-)

    > Ograniczeniem z wyboru.
    > Nie ma w tym nic złego.

    Jeśli miałeś świadomość takich przyszłych problemów to
    faktycznie twój wybór.

    Pozdrawiam

  • 307. Data: 2015-04-03 23:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jeśli miałeś świadomość takich przyszłych problemów to
    > faktycznie twój wybór.

    I wracajac do tego co napisałem wczesniej - robisz ludzi z idiotów ktorzy
    robią PJ na automat a nie potrafią przewidziec późniejszych niedogodnosci i
    tego, ze albo godzią sie na to, ze "tylko automat" albo po jakims czasie,
    jak juz sie poczują pewnie za kierownica, dorabiają PJ na manuala.
    A ja nie lubie jak sie z ludzi robi kretynów, zwłaszcza pod haslami "dla
    ich własnego dobra".

  • 308. Data: 2015-04-04 00:00:47
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 03 Apr 2015 20:59:01 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

> [...]
    >Jak ktoś nie wierzy to zapraszam do obejrzenia cyklu "Na lodowym
    >szlaku", automat to dopiero w pickupie był, wszystkie ciągniki

    Okolo 30% ma automaty, i ten procent stale rosnie

    A.L.

  • 309. Data: 2015-04-04 00:51:33
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF"

    ..

    > Wiem, wiem , i wymyslamy problemy dalej.
    > Brak znajomych co podwiozą, brak wypozyczalni z automatami - w ogole brak
    > roziwazan, tylko problemy...

    Rozwiązania czasem są a czasem niestety nie.
    ---
    Myślę, że najlepszym rozwiązaniem byłoby uczyć prowadzenia samochodu w
    podstawówce jak nie w przedszkolu :-)

  • 310. Data: 2015-04-04 02:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > Jak ktoś nie wierzy to zapraszam do obejrzenia cyklu "Na lodowym
    > szlaku", automat to dopiero w pickupie był, wszystkie ciągniki

    Czy aby na pewno to sie coraz szybciej nie zmienia?