  • 391. Data: 2015-04-13 22:31:58
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 04 Apr 2015 19:37:52 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >To szkoda że nie spytaliście się tych znajomych kierowców ile
    >ton może przewieźć taka ciężarówka z automatem i dlaczego
    >nie wyparła jeszcze manuali z rynku ?

    Tyle samo co z ręczną.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 392. Data: 2015-04-13 22:34:44
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 05 Apr 2015 11:49:37 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >Ale zdradzisz tajemnice gdzie i czym ?

    Tu masz test Renówki z automatem - z 2003 roku.

  • 393. Data: 2015-04-13 22:47:47
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 4 Apr 2015 17:49:50 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >To ten ford ze zrobotyzowana skrzynia ?
    >Widac mozliwe, w klasycznym amerykanskim automacie bym sie zdziwil.

    Automat Jatco JF506E

  • 394. Data: 2015-04-13 22:52:00
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 30 Mar 2015 19:00:43 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Mówimy o zastosowaniach "ulicznych" czy "torowo-wyscigowych"?

    Czyli jak na torze automat dostał w dupę, to na ulicy okaże się
    lepszy? Dziwna teoria.

  • 395. Data: 2015-04-13 23:02:43
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 1 Apr 2015 23:00:45 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >to sobie dorobisz na manuala.

    Oczywiście, z dnia na dzień ;)

  • 396. Data: 2015-04-13 23:33:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jerzu t...@i...pl ...

    > Czyli jak na torze automat dostał w dupę, to na ulicy okaże się
    > lepszy? Dziwna teoria.

    Nie, sugeruje tylko, ze o ile na torze róznica 5 sekund na kolku ma
    znaczenie.
    Na drodze - zadnego.

  • 397. Data: 2015-04-14 20:44:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-13 o 22:31, jerzu pisze:

    > Tyle samo co z ręczną.

    Z tym że nie bardzo.
    Kierowcy dostawczaków (do 3,5T) twierdzą że jak przeładujesz
    automat to może stanąć pod górką. W przypadku skrzyni ręcznej
    jak ruszył to dojechał. Na górkach tylko zwalniał.

    Pozdrawiam

  • 398. Data: 2015-04-14 21:03:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    RadoslawF wrote:

    > Z tym że nie bardzo.
    > Kierowcy dostawczaków (do 3,5T) twierdzą że jak przeładujesz
    > automat to może stanąć pod górką. W przypadku skrzyni ręcznej
    > jak ruszył to dojechał. Na górkach tylko zwalniał.

    faktycznie. Jak wrzucił 10ton na pakę to nie dał rady. A na Flintstone'a
    dawał radę

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 399. Data: 2015-04-15 10:54:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-14 o 21:03, masti pisze:

    > faktycznie. Jak wrzucił 10ton na pakę to nie dał rady. A na Flintstone'a
    > dawał radę

    Twoja wypowiedź dowodzi o braku rozeznania w temacie.
    Chcesz coś jeszcze udowodnić ?

    Pozdrawiam

  • 400. Data: 2015-04-15 13:28:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    RadoslawF wrote:

    > Twoja wypowiedź dowodzi o braku rozeznania w temacie.

    jasne. bo przecież każdy samochód jest konstruowany po to by był
    przeładowany