  • 191. Data: 2015-04-01 12:34:47
    Temat: Re: Kretynizmy... (było DPF)
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał

    > Czyli mam cztery pojazdy z cudowną skrzynią z czego jeden Jeep
    > ma niestety kiepską. Wiem bo miałem okazję tym jechać.
    > W dodatku to była wersja z benzyniakiem ponad trzy litrowym.

    Taki mały guziczek włączający tryb sport trzeba było nacisnąć...
    I przełączyć na benzynę z gazu :)

    --
    Hinek

  • 192. Data: 2015-04-01 12:59:17
    Temat: Re: Kretynizmy... (by?o DPF)
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-04-01 o 12:33, masti pisze:

    > takie które mają normalnego automata hydrokinetycznego a nie te
    > zautomatyzowane podróbki

    pytam o konkrety, modele aut, chętnie kilkuletnich. Nie znam się na tym
    kompletnie a chciałbym wiedzieć wśród jakich aut szukać
    ja jak wiem że będę wyprzedzał albo chcę szybciej ruszyć włączam tryb
    sport - skrzynia trochę szybciej reaguje (trzyma wyższe obroty więc nie
    musi redukować biegu) - nie zastępuje to strzału ze sprzęgła w
    odpowiednim momencie, ale zawsze to lepiej...

    Łukasz

  • 193. Data: 2015-04-01 13:32:13
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 01 Apr 2015 12:33:19 +0200, dddddddd <f...@e...com> wrote:
> [...]
    się
    > zmian biegów - ale przy wyprzedzaniu lub szybkim ruszaniu "spod

    A na amerykańskich filmach zawsze ruszają z piskiem opon, myślisz że
    robią to na ręcznej skrzyni bo z "lagującym" automatem bym im to nie
    wyszło ? ;)

    --
    Marek

  • 194. Data: 2015-04-01 13:45:27
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-01 o 10:14, RadoslawF pisze:
    > Bo PJ tylko na automat jest jak już napisałem niekompletne.
    > Jak budujesz dom to stawiasz tylko parter i robisz dłuższą
    > przerwę bo to tańsze i mniej stresujące ?

    Prawko tylko na osobówki też jest niekompletne...
    Masz na ciężarówki, traktory i autobusy, czy jednak postawiłeś tylko parter?

    Co to w ogóle za bzdurne argumenty...

    --
    MN

  • 195. Data: 2015-04-01 13:47:18
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-01 o 13:32, Marek pisze:
> [...]
    >
    > A na amerykańskich filmach zawsze ruszają z piskiem opon, myślisz że
    > robią to na ręcznej skrzyni bo z "lagującym" automatem bym im to nie

    Ten pisk to oczywiście efekty specjalne.
    ;)

    --
    MN

  • 196. Data: 2015-04-01 13:54:51
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-01 o 11:57, p...@g...com pisze:
    > --Albo zobacz ruszając spod świateł jak daleko z tyłu zostają się różne TDiki :)
    >
    > no chyba ze TDI-k tez ma ASB :-) mnie osobiscie rozbawiaja te opowiesci o szybkim
    starcie aut z manualem ze swiatel ... a pozniej byle gospodyni domowa (paniom
    niepracujacym zawodowo nieujmujac) autem z DSG zostawia 90% "wachlowaczy drazkiem" na
    swiatlach ... jak dzieci normalnie, jak dzieci ...

    Otóż to. W tym wątku dowiaduję się, że automaty to muły i zawalidrogi,
    tymczasem nie znam żadnego automatu, który cokolwiek opóźnia.

    Odnoszę wrażenie, że Polsce mistrzowie drążka dopowiadają sobie bzdurne
    argumenty, żeby usprawiedliwić nie kupowanie automatu.

    --
    MN

  • 197. Data: 2015-04-01 14:04:11
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > to na ręcznej skrzyni bo z "lagującym" automatem bym im to nie wyszło ? ;)

    N, gaz do dechy, D.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 198. Data: 2015-04-01 14:08:37
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-04-01 o 14:04, yabba pisze:
    > Użytkownik "Marek" <f...@f...com> napisał w wiadomości

    > N, gaz do dechy, D.

    Serio?
    U mnie wystarczy wcisnąć ostro gaz w pozycji "D". 143 KM wystarczają,
    żeby piszczeć jak rasowy dres.

    --
    MN

  • 199. Data: 2015-04-01 14:22:09
    Od: dddddddd <f...@e...com>

> [...]
    >
    > A na amerykańskich filmach zawsze ruszają z piskiem opon, myślisz że
    > robią to na ręcznej skrzyni bo z "lagującym" automatem bym im to nie

    wyszło by, mi też wyjdzie - wystarczy że przy wciśniętym hamulcu dam gaz
    i ruszam od razu - ale wydaje mi się że nie jest to normalny start.
    Samym gazem też zapiszczę, nie tylko na jedynce ale mam ponad 300KM.
    Przy normalnym ruszaniu (czyli puszczam hamulec i depczę gaz prawie do
    końca (bez kick-down'a bo nie chcę piszczeć tylko szybko ruszyć) chwilę
    trwa zanim ruszę (w manualu wyjeżdżając z podporządkowanej puszczam
    sprzęgło jak auto przejedzie, w automacie muszę gaz wcisnąć jak jeszcze
    jest przede mną - przy manualnej skrzyni skończyłoby się to kolizją...)

    Łukasz

  • 200. Data: 2015-04-01 14:33:34
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Serio?
    > U mnie wystarczy wcisnąć ostro gaz w pozycji "D". 143 KM wystarczają, żeby
    > piszczeć jak rasowy dres.

    110 KM nie wystarcza do piszczenia.

    --
    Pozdrawiam,