  • 81. Data: 2014-02-07 16:43:17
    Temat: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 7 lutego 2014 16:19:04 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Mylisz sie

    Słyszałem ze niemiec płakał. Myślisz że nie płakał?

  • 82. Data: 2014-02-07 16:47:06
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 7 lutego 2014 16:20:16 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

    > Dokladnie.

    jak maleje zdolność do łykania to i maleje zdolność do oddawania. Jak jest w stanie
    oddać tyle że odpali to i tyle potrafi łyknąć. Proste jak budowa cepa.

  • 83. Data: 2014-02-07 17:35:12
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    >jak maleje zdolność do łykania to i maleje zdolność do oddawania.

    Slusznie, wlasnie dlatego niezadbane czyli niedoladowane przez caly rok,
    zasiarczone akumulatory przewaznie padaja zaraz na poczatku zimy czyli w
    niskich temperaturach kiedy to ich pojemnosc drastycznie maleje i zamiast
    np. 6 lat akumulator jest do wyrzucenia po 3.

    >Jak jest w stanie oddać tyle że odpali to i tyle potrafi łyknąć.

    Tak potrafi, tylko ze na krotkich trasach nie moze, zwlaszcza w niskich
    temperaturach.

    >Proste jak budowa cepa.

    Dla mnie tak :)

  • 84. Data: 2014-02-07 18:01:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

> [...]
    >
    > Całe szczęście, na ulicach widzę coraz lepszą współprace i uprzejmość
    > pomiędzy rowerzystami a kierowcami, będzie coraz lepiej. Bardzo chciałbym,
    > aby jednak niektórzy rowerzyści z większym szacunkiem podchodzili do
    > przepisów PORD.

    > Ja od zawsze miałem ten luksus, że mogłem jeździć do pracy
    > rowerem/samochodem/zbiorkomem. Wybierałem rower, bo wolałem na rowerze.
    > Jeżeli ktoś nie ma takiej możliwości/zdrowia/ochoty aby rowerować,
    > pozostają inne środki transportu. Wolny wybór, o to chodzi, każdy jedzie

    Ale wybór też jest jeśli chodzi o grupy na które się pisze.
    I jak się chce pisać o rowerach, to robi się to na grupie rowerowej.
    Zacznij się wreszcie TU udzielać o samochodach, a skończ o rowerach.

  • 85. Data: 2014-02-07 18:39:47
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 7 lutego 2014 17:35:12 UTC+1 użytkownik Czesław Wiśniak napisał:

> [...]
    >
    > np. 6 lat akumulator jest do wyrzucenia po 3.

    > Tak potrafi, tylko ze na krotkich trasach nie moze, zwlaszcza w niskich

    Czy jesteś przygotowany mentalnie i masz odpowiednie wiadomości żeby policzyć ile
    ubywa w akumulatorze energii jeśli rozruch sprawnego silnika benzynowego ( tylko nie
    wpierdalaj się z jakimiś rozjebanymi dizlami bo temat jest o silniku benzynowym) trwa
    max 3 sekundy i pobiera w tym czasie rozrusznik 150A.

  • 86. Data: 2014-02-07 18:57:57
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-02-07 16:47, k...@g...com pisze:

    > jak maleje zdolność do łykania to i maleje zdolność do oddawania. Jak jest w stanie
    oddać tyle że odpali to i tyle potrafi łyknąć. Proste jak budowa cepa.

    Pies ma 4 nogi i krowa ma 4 nogi, więc pies to krowa? ;)

    Właśnie w tym ból, że zimny w krótkim czasie nie zdąży się nachapać
    tyle, co ciepły.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 87. Data: 2014-02-07 19:23:46
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 7 lutego 2014 18:57:57 UTC+1 użytkownik sqlwiel napisał:

> [...]
    >

    > Pies ma 4 nogi i krowa ma 4 nogi, więc pies to krowa? ;)
    >

    > Właśnie w tym ból, że zimny w krótkim czasie nie zdąży się nachapać

    Pomimo tego że udowodniłeś że pies to krowa w dalszym ciągu nie wiadomo ile jest to
    tyle w przypadku akumulatora.

  • 88. Data: 2014-02-07 19:49:44
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    >Pomimo tego że udowodniłeś że pies to krowa w dalszym ciągu nie wiadomo ile
    >jest to tyle w przypadku >akumulatora.

    Czy ty myslisz ze suche wyliczenie, choc proste rozwiaze problem ?
    Gdyby z akumulatora przy 25*C przy rozruchu ubywalo powiedzmy 0.2Ah to
    liczylibysmy jego zuzycie tylko iloscia cykli, a ze w naszych warunkach
    sprawa nie jest tak prosta jak budowa cepa to mozesz sobie przeczytac tu:
    http://expom-kwidzyn.pl/wp-content/uploads/2010/07/W
    plyw-Stanu-Akumulatora-Na-mo%C5%BCliwo%C5%9Bci-rozru
    chu-pojazd%C3%B3w-.pdf
    i posluchac madrego goscia tu:
    http://www.youtube.com/watch?v=ALTHlPfP-2A

  • 89. Data: 2014-02-07 19:51:37
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=PPVOwPjBs48

  • 90. Data: 2014-02-07 19:54:47
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    >Na razie wiadomo ze nie potrafisz policzyć ile ubywa. To chyba wyczerpuje
    >możliwość merytorycznej dyskusji.

    To policz, czekam.