  • 111. Data: 2014-02-08 23:54:42
    Temat: Re: Krótkie przebiegi - jakie skutki dla auta
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 6 Feb 2014 21:35:29 +0100, Czesław Wiśniak <c...@n...pl>
    wrote:

    >Dobry pomysl. W sumie zakupy na garba do wora mozna wziac a dzieci pod pachy
    >;)

    Ale kogo to? To tylko 2,5 kilometra, na zdrowi Ci to wyjdzie :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 112. Data: 2014-02-09 00:54:39
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...
    W dniu piątek, 7 lutego 2014 15:52:29 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
> [...]
    >
    > VW miał z tym problemy, bo wilgoć się skraplała, zamarzała i coś tam
    > pękało
    >
    > w głowicy czy w bloku. ASO dokładało grzałkę elektryczną.
    >

    > Czyli twierdzisz że wody było od poziomu oleju do korka? Ciekawa teza. Nie
    > żeby nie była niemożliwa. Majonez to się robi na korku od środka i w
    > skrajnych przypadkach cienka warstwa na pokrywie klawiatury
    > od środka. Jak takie coś może rozerwać głowicę zwłaszcza że to emulsja
    > wody i oleju a jak woda zamarznie to mieszanina oleju i niezwykle drobnych
    > kryształów lodu? Tam nie ma sopli ani kry tylko bardzo

    Pytasz się o zatkanie odmy czy o problem z silnikiem VW?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 113. Data: 2014-02-09 01:03:02
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 9 lutego 2014 00:54:39 UTC+1 użytkownik yabba napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > Pytasz się o zatkanie odmy czy o problem z silnikiem VW?

> [...]

    Czasami zdania ze znakiem zapytania na końcu nie są zdaniami pytającymi.

  • 114. Data: 2014-02-09 01:09:29
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Ale kogo to? To tylko 2,5 kilometra, na zdrowi Ci to wyjdzie :)

    Nie wiem kogo to, ty widze potrzebujesz do tego dostawczaka :).

  • 115. Data: 2014-02-09 01:56:08
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...
> [...]
    >

    > Pytasz się o zatkanie odmy czy o problem z silnikiem VW?

    Czasami zdania ze znakiem zapytania na końcu nie są zdaniami pytającymi.

    Nadal nie wiem czy w swojej wypowiedzi odnosisz się do zatkanej odmy czy do
    kłopotów z silnikiem VW.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 116. Data: 2014-02-09 02:01:36
    Od: k...@g...com

  • 117. Data: 2014-02-09 03:56:36
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...
> [...]
    >

    > Czasami zdania ze znakiem zapytania na końcu nie są zdaniami pytającymi.
    >

    > Nadal nie wiem czy w swojej wypowiedzi odnosisz się do zatkanej odmy czy

    To co jest Twoim zdaniem bzdurą? Czy to, że robi się majonez i zatyka odmę.
    Czy to, że były problemy z zamarzającą wilgocią w VW?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 118. Data: 2014-02-09 11:20:22
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 9 Feb 2014 01:09:29 +0100, Czesław Wiśniak <c...@n...pl>
    wrote:

    >Nie wiem kogo to, ty widze potrzebujesz do tego dostawczaka :).

    Na pewno nie na 2,5 kilometra :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280