  • 11. Data: 2016-11-30 08:21:09
    Temat: Re: Kto chce gpsa za zniżkę w oc? wykrakałem
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.11.2016 o 00:15, Tomasz Pyra pisze:

    > Swoją drogą ciekawe co takiego ubezpieczyciela najbardziej interesuje.

    Obstawiam, że wszystko. Kolega kiedyś pracował w firmie co robiła
    program do obliczania składek - brali _wszystko_ czego mogli się
    dowiedzieć o klientach i porównywali ze szkodowością - jeśli była
    _jakakolwiek_ korelacja, to jeśli nie wykluczyli związku, to go brali
    pod uwagę - masz czerwony samochód... itd.

    Więc jak dostaną dane z GPSa, to zassają wszystkie i będą szukali
    korelacji. Bądź pewien, że każde gwałtowne hamowanie (również nie z
    twojej winy) będzie okolicznością obciązającą. Co prawda innym też się
    będzie zdarzać, więc się "wyzerauje" statystycznie, ale np dynamiczne
    ruszanie spod świateł na 100% nie będzie mile widziane. Ogólnie bardziej
    dynamiczna jazda, to będzie spora wada:(

    Shrek

  • 12. Data: 2016-11-30 08:36:10
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2016-11-29 o 21:21, ToMasz pisze:
    > witam
    > właśnie czytam ze podobno są kraje gdzie w zamian za symboliczny
    > "kaganiec" można otrzymać dużą zniżkę
    >
    > http://tvn24bis.pl/z-kraju,74/raport-ubezpieczeniowe
    go-funduszu-gwarancyjnego-o-polisach-oc,695819.html

    Oferta będzie raczej skierowana do młodych stażem kierowców, którzy
    często niesłusznie są karani wysoką stawką ubezpieczenia OC spowodowaną
    statystyką, w której pełno młodych szybkich i wściekłych którym po roku
    od zrobienia prawka wydaje się, że są Kubicami i powodują dzwony. Tutaj
    w stawce OC jest z czego schodzić. Ubezpieczycielowi nie opłacałoby się
    montować takiego urządzenia komuś kto płaci 500 zł OC żeby płacił
    jeszcze mniej.
    Inna sprawa że pełno tu na drogach debili którzy odpierdalają takie
    numery że włos się jeży. Na nich nie ma bata, bo ani policja im
    niestraszna ani stawki OC. Niby na podstawie zapisu z kamerki które
    ludzie wrzucają na emaila policji można delikwenta ukarać, ale ludzie
    też nie lubią być ciągani po komisariatach czy sądach, więc wolą wrzucić
    na jutuba na polskiedrogi.

  • 13. Data: 2016-11-30 10:23:46
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 30.11.2016 o 08:21 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > ale np dynamiczne ruszanie spod świateł na 100% nie będzie mile
    > widziane. Ogólnie bardziej dynamiczna jazda, to będzie spora wada:(

    A niby dlaczego?
    Oni będą korelować a Ty już wiesz co im wyjdzie?

    --
    SW3
    ----

  • 14. Data: 2016-11-30 10:52:21
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-11-30 o 10:23, SW3 pisze:

    > A niby dlaczego?
    > Oni będą korelować a Ty już wiesz co im wyjdzie?

    Bo zawsze znajdą coś co uznają za zwiększające możliwość wypadku
    lub szkody komunikacyjnej.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2016-11-30 11:02:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 29 listopada 2016 21:51:41 UTC+1 użytkownik Zenek
    Kapelinder napisał:
    >Ja też wezmę. Nie przeszkadza mi że ubezpieczyciel dowie się gdzie i
    >jak jeżdżę.

    A jak zacznie z obywatelskiego obowiazku powiadamiac organy scigania o
    wszelkich przekroczeniach predkosci ? :-)

    J.

  • 16. Data: 2016-11-30 11:04:26
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Pozdrawiam
    yyyy - aplikacja sciaga z mapy gdzie jestes i jaki jest limit.
    patrzy ile jedziesz.
    zapisuje czas twania jazdy, precdkosc i % przekroczenia. gdzie to jest -
    wycina.
    PZUje moga zajrzec do pamieci tylko tych danych, gdzie - nie zapisuje sie.
    nie da sie takiego czegos napisac?

  • 17. Data: 2016-11-30 11:07:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >właśnie czytam ze podobno są kraje gdzie w zamian za symboliczny
    >"kaganiec" można otrzymać dużą zniżkę
    >http://tvn24bis.pl/z-kraju,74/raport-ubezpieczeniow
    ego-funduszu-gwarancyjnego-o-polisach-oc,695819.html

    Szkoda, ze nie wymienili tych krajow, i linkow do konkretow.

    >Przejdzie u nas? Czy Strzelimy focha i będziemy gderać jak emeryci w
    >kolejce u lekarza?

    No przeciez podali - 40% jest za, 55% przeciw :-)

    Tylko ja bym tak z ciekawosci zbadal jeszcze ile obie grupy maja
    znizki :-)

    Byla u nas kiedys aplikacja "Aviva bezpieczny kierowca".
    Po 100 km oceniala "styl jazdy".
    Ale czy mialo to przelozenie na wysokosc oferty to nie wiem, ani czy w
    ogole oceniala, czy tylko chciala wcisnac reklame :-)

    J.

  • 18. Data: 2016-11-30 11:17:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.11.2016 o 10:23, SW3 pisze:

    > A niby dlaczego?
    > Oni będą korelować a Ty już wiesz co im wyjdzie?

    No wiem, i co mi zrobisz. Generalnie duże szkody nie powodują
    dynamicznie jeżdzące samce a nie kapelusze czy kobiety. Żadna tajemnica.

    Shrek.

  • 19. Data: 2016-11-30 11:19:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.11.2016 o 11:17, Shrek pisze:

    > No wiem, i co mi zrobisz. Generalnie duże szkody nie powodują
    > dynamicznie jeżdzące samce a nie kapelusze czy kobiety. Żadna tajemnica.

    wróć.

    Miało być:

    No wiem, i co mi zrobisz. Generalnie duże szkody powodują
    dynamicznie jeżdzące samce a nie kapelusze czy kobiety. Żadna tajemnica.

  • 20. Data: 2016-11-30 11:26:22
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 30.11.2016 o 08:14, Shrek pisze:

    go-funduszu-gwarancyjnego-o-polisach-oc,695819.html

    > W link 4 już dają naviexperta z telemetrią - niby mówią, że _na_razie_
    > nie wykorzystują danych do obliczania _konkretnej_ składki, ale kto ich
    > tam wie - niby też za szkodę masz +10% a w praktyce +80. Ja na wszelki
    > wypadek nie skorzystałem
    >
    > Shrek

    nie wykorzystują. Skorzystałem i używałem NE tylko jak jechałem bardzo
    szybko, Vmax pewnie w okolicach 240km/h, w większości jazda ponad
    dopuszczalną prędkość.
    Nie wykorzystali (OC+ASS+szyby wzrosło łącznie o 70zł)

    Łukasz