    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Kto ma pierwszeństwo?
    Date: Sat, 22 Nov 2014 09:07:23 +0100

    Co kilka dni widzę przepychanki w miejscu, jak na linku:

    https://www.google.pl/maps/@50.2071399,19.1663632,14
    3m/data=!3m1!1e3?hl=pl

    Jadący S1 od południa chce zjechać na prawo po ślimaku w kierunku na A4
    na zachód (nazwijmy go A).
    Na prawym pasie jedzie auto (nazwijmy go B), które zjeżdża z A4 od
    zachodu po ślimaku i chce jechać dalej S1 na północ.

    B ma jak byk na ślimaku znak "ustąp pierwszeństwa", ale kawałek dalej na
    prostej jest względem A na prawym pasie.
    Jak to traktować? Wprawdzie nie widziałem tam jeszcze żadnej stłuczki,
    bo się jakoś ludzie przetasują, ale "gesty pokoju" widziałem tam nieraz.
    Jacek