  • Data: 2014-11-22 14:27:09
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 22 Nov 2014 12:55:30 +0000 (UTC), masti

    > zaraz Ci Myjk wytłumaczy,

    masti jak wmawiał głupoty, tak wmawia. Żenujące. :> Gotfryd swego czasu
    próbował mi udowodnić jazdę po "rondzie" (głównie sygnalizacji) na
    przykładzie właśnie takiego "węzła". Na szczęście w porę się opamiętał.

    > że jedno i zjeżdżając ze ślimaka masz
    > mrugać w prawo, żeby pojechać w lewo :)

    W przeciwieństwie do skrzyżowania o ruchu okrężnym, "węzeł", jak na
    przedstawionym przykładzie, to wiele niezależnych skrzyżowań -- ponieważ
    aby można było mówić o jednym skrzyżowaniu, to musi być na jednym poziomie
    -- tak jak "rondo". Przeczytaj sobie definicję skrzyżowania, manipulancie i
    ignorancie. :P

    --
    Pozdor
    Myjk