  • 161. Data: 2017-03-02 17:28:52
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 02-03-2017 o 09:20, szerszen pisze:

    > Wole wymyślać swoje,

    No właśnie widać.
    A będziesz płacił za ludzi mandaty, jak Cię posłuchają?

    > Przy dwóch skręcających i dwóch pojazdach na obu pasach? ;)

    Tak.
    Nie moja wina, że przepisy dziurawe.

  • 162. Data: 2017-03-02 18:43:22
    Od: "Manik" <q...@o...pl>

    > Tak.
    > Nie moja wina, że przepisy dziurawe.

    To znaczy : mówisz, że przepisy pozwalają, aby jeden pojazd zajechał
    drogę drugiemu, jeżeli obydwaj skręcają ?

  • 163. Data: 2017-03-02 19:56:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "szerszen"

    > Gdzie masz na skrzyżowaniu krawędzie jezdni i pasy ?

    Tam gdzie wypada tor twojej jazdy z jednego końca skrzyżowania na drugi.
    ---
    Ja nie jeżdżę po skrzyżowaniach, ja się teleportuję by nie doprowadzić do
    kolizji

  • 164. Data: 2017-03-02 19:57:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "szerszen"

    > Zamiast lewego prawy ?

    A jak chcesz zmienić pas na prawy używając lewego migacza?
    ---
    Pas zmieniam ... zdejmuję lewy, wychodzę z samochodu, wsiadam z drugiej,
    zakładam prawy

  • 165. Data: 2017-03-02 22:11:18
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    Do wszystkich, którzy muszą mieć wszystko dokładnie napisane w kodeksie
    mam pytanie. Sracie w samochodzie? Nie ma zakazu.

  • 166. Data: 2017-03-03 08:21:41
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 2 Mar 2017 17:28:52 +0100
    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Tak.
    > Nie moja wina, że przepisy dziurawe.

    Mam propozycję, prztestuj czy masz rację. Zepchnij tego z lewej na pas zieleni, albo
    spowoduj z nim kolizję poprzez zajechanie mu drogi na skrzyżowaniu i zobczymy czy
    policja podzieli Twoje zdanie, że przepisy są dziurawe :)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 167. Data: 2017-03-03 08:24:34
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 2 Mar 2017 17:28:52 +0100
    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > No właśnie widać.
    > A będziesz płacił za ludzi mandaty, jak Cię posłuchają?

    A i jeszcze jedno ;)
    Jak ktoś zastosuje się do moich rad i mojej interpretacji, nie będzie płacił mandatu,
    bo nie spowoduje kolizji, bedzie grzecznie trzymał się swojego toru jazdy, celował w
    odpowiedni pas i przejedzie skrzyżowanie bezkolizyjnie. Jeśli uwierzy Tobie, że
    przepisy są dziurawe i że na prawym pasie ma pierwszeństwo i z prawego może celować w
    lewy za skrzyżowaniem, a ten z lewego musi mu ustąpić, to dopiero może się zdziwić
    przy wezwaniu policji do kolizji i to przez Ciebie zapłaci mandat.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 168. Data: 2017-03-03 16:19:00
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-03-2017 o 08:21, szerszen pisze:

> [...]
    poprzez zajechanie mu drogi na skrzyżowaniu
    >i zobczymy czy policja podzieli Twoje zdanie, że przepisy są dziurawe :)

    Są.
    Natomiast to co Ty wymyśliłeś jest w nich uregulowane - nie można nikogo
    spychać.
    Więc sam sobie testuj swoje kretyńskie pomysły.

  • 169. Data: 2017-03-03 16:20:17
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 03-03-2017 o 08:24, szerszen pisze:

    > A i jeszcze jedno ;)
    > Jak ktoś zastosuje się do moich rad i mojej interpretacji, nie będzie płacił
    mandatu, bo nie spowoduje kolizji, bedzie grzecznie trzymał się swojego toru jazdy,

    Już chyba zapomniałeś w swoim zacietrzewieniu o czym jest wątek.
    A jest o tym, że pasy są w innej ilości na wjeździe i na zjeździe - więc
    ktoś musi odpuścić.

  • 170. Data: 2017-03-04 08:13:34
    Od: "Manik" <q...@o...pl>

    > o czym jest wątek
    > A jest o tym, że pasy są w innej ilości na wjeździe i na zjeździe - więc
    > ktoś musi odpuścić.

    Przecież ciągle piszesz, że ""przepisy są dziurawe",
    to kto musi odpuścić ?
    Dlaczego uważasz , że w PoRD nie ma ustalonego pierwszeństwa
    dla takiej sytuacji ?