  • 171. Data: 2017-03-04 08:14:56
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo? Wskaż.
    Od: "Manik" <q...@o...pl>

    news:o9c1h2$okt$1@node1.news.atman.pl...

    > Są.

    No to nie wstydź się i wskaż te dziurawe przepisy.
    Piszesz tylko : są, są i nie potrafisz napisać konkretnie
    gdzie jest "dziura".

  • 172. Data: 2017-03-06 09:04:23
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 3 Mar 2017 16:20:17 +0100
    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Już chyba zapomniałeś w swoim zacietrzewieniu o czym jest wątek.

    ??

    > A jest o tym, że pasy są w innej ilości na wjeździe i na zjeździe - więc
    > ktoś musi odpuścić.

    Odpuścić, to musisz sobie jedynie dyskusję, bo nie rozumiesz słowa pisanego.
    Przeczytaj jeszcze raz o czym ja piszę w takiej sytuacji, potem przeczytaj drugi raz,
    jak nie zrozumiesz to poproś kogogoś kto ukończył pierwsze 4 lata szkoły podstawowej.

    W przypadku zastosowania się do itnerpetacji jaką opisuję nikt nie musi niczego i
    nikomu odpuszczać, każdy wie jaki pas ma zająć za skrzyżowaniem i jak ma się zatem po
    tym skrzyżowaniu poruszać. NIE MA SYTUACJI KOLIZYJNEJ w przeciwieństwie do próby
    jazdy po Twojemu "bo przepisy są dziurawe", wtedy rzeczywiście ktoś musi
    "odpuszczać".

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 173. Data: 2017-03-06 09:07:40
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 3 Mar 2017 16:19:00 +0100
    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Są.

    To Ty tak twierdzisz.

    > Natomiast to co Ty wymyśliłeś jest w nich uregulowane - nie można nikogo
    > spychać.

    Ale to właśnie postulujesz w imię "dziurawych przepisów", a jeśli nawet nie
    postulujesz, to akceptujesz, bo skoro ten z prawego przed skrzyżowaniem, może sobie
    według Ciebie legalnie i "w mocy prawa" spokojnie zająć lewy pas za skrzyżowaniem, to
    co się stanie w tym przypadku z tym z legwego pasa przed skrzyżowaniem? ;)

    > Więc sam sobie testuj swoje kretyńskie pomysły.

    Twoich nie zamierzam, bo to grozi problemami i kosztami.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 174. Data: 2017-03-06 18:52:50
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-03-2017 o 09:04, szerszen pisze:

    > Przeczytaj jeszcze raz o czym ja piszę w takiej sytuacji

    Jeśli piszesz o czymś innym to piszesz nie na temat, więc nawet nie ma
    sensu tego czytać.
    EOD

  • 175. Data: 2017-03-06 18:54:58
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06-03-2017 o 09:07, szerszen pisze:

    > To Ty tak twierdzisz.

    > Ale to właśnie postulujesz w imię "dziurawych przepisów", a jeśli nawet nie
    postulujesz, to akceptujesz,

    Nie.
    Raczej ubolewam po raz kolejny nad kretynizmem ustawodawców.

    O braku w przepisach obowiązku jazdy na zamek, również przy okazji w
    takich sytuacjach, o kretynizmach z zatrzymywaniem się na zielonych
    strzałkach, nawet w tys. bezkolizyjnych itd itp

  • 176. Data: 2017-03-07 08:39:31
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 6 Mar 2017 18:52:50 +0100
    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Jeśli piszesz o czymś innym to piszesz nie na temat, więc nawet nie ma
    > sensu tego czytać.

    Oj przerosło jak widzę i czytanie ze zrozumieniem i przyznanie się do błędu :D

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 177. Data: 2017-03-07 08:41:57
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 6 Mar 2017 18:54:58 +0100
    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Raczej ubolewam po raz kolejny nad kretynizmem ustawodawców.

    Przedziwny masz sposób ubolewania, zarzucając mi głupie pomysły w kwestii
    interpretacji obowiązujących przepisów i to interpretacji pozwalającej w takiej
    sytuacji przejechać bezpiecznie i bezkolizyjnie takie skrzyzowanie.

    Chyba jednak nie wiesz czego chcesz, albo nie wiesz co to znaczy ubolewać.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 178. Data: 2017-03-07 08:45:12
    Temat: Re: Kto ma. zielone warunkowe.
    Od: "Gradek" <h...@o...pl>

    > o kretynizmach z zatrzymywaniem się na zielonych strzałkach, nawet w tys.
    > bezkolizyjnych itd itp

    Jeżeli zielone warunkowe strzałki są w miejscach bezkolizyjnych,
    to nie jest to wina ustawodawcy, tylko jest to wina lokalnej władzy.
    Zwróć się z tym do jakiegoś radnego lub starosty, itp.

  • 179. Data: 2017-03-07 10:08:47
    Temat: Re: Kto ma. napisz pismo.
    Od: "Gradek" <h...@o...pl>

    > O braku w przepisach obowiązku jazdy na zamek,

    A ty co, czekasz aż ci manna z nieba spadnie ?
    Co zrobiłeś, aby taki przepis wprowadzić ?
    Napisz pismo to lokalnego posła, jednego, drugiego.
    Wręcz mu to i dopilnuj co on z tym zrobi.

  • 180. Data: 2017-03-07 17:11:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.03.2017 o 08:45, Gradek pisze:

    > Jeżeli zielone warunkowe strzałki są w miejscach bezkolizyjnych,
    > to nie jest to wina ustawodawcy, tylko jest to wina lokalnej władzy.
    > Zwróć się z tym do jakiegoś radnego lub starosty, itp.

    To nie do końca tak - są miejsca gdzie raz jest kolizyjnie raz
    bezkolizyjnie, albo nawet jest "bezkolizyjnie" ale nie do końca bo ktoś
    może np zawracać na ulicy w którą skręcasz. Wtedy trzebaby do pełnej
    bezkolizyjnej postawić zakaz zawracania, a wtedy ktoś inny będzie
    narzekał co za kutas tam bez sensu znak postawił;)

    Ogólnie cały burdel wynika z tego, że prubuje się tak ustawić przepisy i
    obywateli, żeby każdy debil w każdej sytuacji sobie poradził. A nie tędy
    droga, bo o ile rzeczywiście mediana inteligencji może być
    rozczarowująca, to jednak przeciętny obywatel nie jest debilem.

    Ponieważ wydajemy dokument zwany Prawem Jazdy, to należy go po prostu
    debilom nie wydawać, a nie zakładać, że przeciętny kierowca jest debilem.

    Shrek