  • 91. Data: 2017-02-28 19:56:02
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 28 Feb 2017 19:28:08 +0100, w <o94fgb$ilb$1@news.mixmin.net>, "Manik"
    <q...@o...pl> napisał(-a):

    > Tobie brakuje wiedzy o PoRD na poziomie ucznia
    > zdającego na kartę rowerową.
    >
    > PoRD art. 2 pkt 7, pas ruchu
    > PoRD art. 22 , zmiana pasa lub kierunku
    >
    > Każdy pojazd porusza się pasem ruchu. Bieg pasa ruchu
    > musi być zgodny z PoRD, jak wyżej. Dotyczy to każdego
    > miejsca zarówno na jezdni jak i na skrzyżowaniu.

    Ty już wielokrotnie "błysnąłeś" wiedzą, więc nawet odpowiadać się tobie nie
    powinno. Definicja pasa ruchu dotyczy jezdni, a nie skrzyżowania. Możesz co
    prawda snuć rozważania oparte na tym, że skrzyżowania to przecięcie się jezdni,
    ale to będzie tylko snucie rozważań.

  • 92. Data: 2017-02-28 20:35:37
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo? Pas ruchu.
    Od: "Manik" <q...@o...pl>

    <q...@o...pl> napisał(-a):

> [...]
    > miejsca zarówno na jezdni jak i na skrzyżowaniu.

    Definicja pasa ruchu dotyczy jezdni, a nie skrzyżowania.

    Nigdzie w PoRD nie jest napisane, że definicja pasa ruchu dotyczy jezdni
    i nie dotyczy skrzyżowania.

  • 93. Data: 2017-02-28 20:52:49
    Od: "Manik" <q...@o...pl>

    <q...@o...pl> napisał(-a):

> [...]

    Definicja pasa ruchu dotyczy jezdni, a nie skrzyżowania.
    Nigdzie w PoRD nie jest napisane, że definicja pasa ruchu
    nie dotyczy skrzyżowania.
    Tam pisze o jezdni, a skrzyżowanie składa się
    z jezdni, czyli pas ruchu dotyczy też powierzchni skrzyżowania.

  • 94. Data: 2017-02-28 21:22:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 28 Feb 2017 20:35:37 +0100, w <o94jfa$r9j$1@news.mixmin.net>, "Manik"
    <q...@o...pl> napisał(-a):

    > Znów głupoty wypisujesz.
    > Nigdzie w PoRD nie jest napisane, że definicja pasa ruchu dotyczy jezdni
    > i nie dotyczy skrzyżowania.

    "Pas ruchu -- każdy z podłużnych pasów jezdni [...]"

    Dobra. Pa.

  • 95. Data: 2017-02-28 21:28:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.02.2017 o 13:20, szerszen pisze:

    > Nie wszystkie. Jak dwa pasy przed skrzyżowaniem skręcają np. w lewo w dwa pasy za
    skrzyżowaniem to nie każdy jest Twój. Jak jedziesz lewym to Twój jest lewy, jak
    prawym to prawy.

    Tak nakazuje logika i kultura. Jednak chciałbym żebyś wskazał konkretny
    przepis. Art 22 nakazuje tylko szczególną ostrożnść wszystkim - czyli de
    facto nic. IMHO przyjdzie policja to będzie dla nich sprawa prosta - ten
    z prawej ma pierwszeństwo. W sądzie to jak w sądzie - wszystko możliwe.

    > Co innego jak z jednego skręcasz w dwa, wtedy możesz zająć dowolny.

    A z dwóch w cztery? ;)

    Shrek

  • 96. Data: 2017-02-28 21:32:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.02.2017 o 19:45, 007 pisze:

    > Czyli PoRD czytałes na wyrywki:
    >
    > pas ruchu -[...] oznaczonylub nieoznaczony znakami drogowymi;

    Jak jest oznaczony, to jest oznaczony i tyle. Chyba, że mieszczą się na
    nim dwa pojazdy. Nie możesz dobie tworzyć na oznaczonych pasach na
    przykład pasa nieoznaczonego na skos i twierdzić, że to reszta ma się do
    ciebie dostosować, bo tyu pasa nie zmieniasz - pas jest tam gdzie jedzie
    twój pojazd:P

    Shrek

  • 97. Data: 2017-02-28 21:34:02
    Od: "Manik" <q...@o...pl>

    <q...@o...pl> napisał(-a):

    > Znów głupoty wypisujesz.
    > Nigdzie w PoRD nie jest napisane, że definicja pasa ruchu dotyczy jezdni
    > i nie dotyczy skrzyżowania.

    "Pas ruchu -- każdy z podłużnych pasów jezdni [...]"
    ==============
    Jezdnia jest też na skrzyżowaniu, czyli pas ruchu jest także na
    skrzyżowaniu.
    Nigdzie w PoRD nie pisze, że na skrzyżowaniu nie ma pasa ruchu.

    Szach, mat !!!

  • 98. Data: 2017-02-28 21:42:40
    Temat: Re: Kto ma pierwszeństwo? shrek, ty debilu znów !
    Od: "Manik" <q...@o...pl>

> [...]
    > szczególną ostrożnść wszystkim - czyli de facto nic. IMHO przyjdzie
    > policja to będzie dla nich sprawa prosta - ten z prawej ma pierwszeństwo.

    shrek, ty debilu znów bredzisz o PoRD.
    Kupiłeś już PoRD z obszernym komentarzem ?
    Nawet nie rozumiesz co pisze w art.22.
    Znów bredzisz o pierwszeństwie z prawej w sytuacji jak
    w pierwszym poście.
    Ty debilu już zapomniałeś oczywiście, że obiecałeś podać nr art.
    z PoRD.

  • 99. Data: 2017-02-28 22:18:27
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    r...@k...pl w

    > "Pas ruchu -- każdy z podłużnych pasów jezdni [...]"

    LOL

    <http://sjp.pwn.pl/szukaj/pod%C5%82u%C5%BCny.html>

    2. <<ciągnący się wzdłuż czegoś>>

    Ergo: "ciągnący sie wzdłuż" toru jazdy pojazdu.

    Dziękuję i żegnaj na 6 miesięcy.

    --
    'Tom N'

  • 100. Data: 2017-02-28 22:29:45
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

    > Jak jest oznaczony, to jest oznaczony i tyle.

    Piękna ucieczka od meritum -- deklarowałeś się, ja przypomniałem -- ale
    oczywiście ci umknęło :)))

    > Shrek

    Pa na kolejne pół roku.

    --