  • 21. Data: 2011-02-16 13:49:35
    Temat: Re: Kto mi zrobi uchwyt do rurki prysznica?
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ijgjd1$n1r$1@inews.gazeta.pl...
    > Oświęcim Zespół Szkół Towarzystwa Salezjańskiego. Pytaj o Pana Wanata. Nie
    > mają maszyn CNC, ale nie wydaje mi się żeby na normalnej tokarce, frezarce
    > ktoś miałby problem z uchwytem. Facet jak dalej tam robi to zrobi Ci to
    > pewnie
    > jako "fuche". Widziałem jak na swojej malutkiej austryjackiej maszynce
    > wykonywał różnego rodzaju ozdobne uchwyty do antyków, mebli, armatury
    > itd.,
    > itp. Jak facet już tam nie uczy to idź na warsztat. Tam na pewno ktoś ci
    > zrobi za niewielkie pieniądze.

    Dzięki, dzięki! Cenny kontakt...

    Konrad, czy mogę Ci wysłać rysunek do weryfikacji?
    ...żeby się nie zbłaźnić...

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 22. Data: 2011-02-16 14:27:44
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On Feb 16, 1:49 pm, "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>
    wrote:
    > Użytkownik <l...@g...pl> napisał w
    wiadomościnews:ijgjd1$n1r$1@inews.gazeta.pl...

    > Dzięki, dzięki! Cenny kontakt...
    >
    > Konrad, czy mogę Ci wysłać rysunek do weryfikacji?
    > ...żeby się nie zbłaźnić...

    Myslalem ze nie musisz pytac :-)
    Konrad

  • 23. Data: 2011-02-16 14:58:45
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    W dniu 2011-02-16 13:32, Krzysztof Chajęcki pisze:

    > Dasz radę ;)

    I nie musisz się targować :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 24. Data: 2011-02-16 16:24:29
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    > No przestaĹ&#65533; - przecieĹź kogutek wie, Ĺźe wszyscy prĂłcz niego na tej grupie

    > to niedorozwiniÄ&#65533;te pĂłĹ&#65533;gĹ&#65533;Ăłwki i doskonale zdaje sobie
    sprawÄ&#65533; z tego, jak
    > ma wyglÄ&#65533;daÄ&#65533; wymyĹ&#65533;lony przez KrzyĹ&#65533;ka uchwyt.... ;->

    Bingo. Za poprawną odpowiedż możesz sobie kupić coś ładnego. A co mam innego
    sądzić jak pod idiotycznym tematem o odlewaniu aluminium i kuchence
    mikrofalowej pierdylion wpisów.

  • 25. Data: 2011-02-16 16:26:24
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    <l...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > itp. Jak facet już tam nie uczy to idź na warsztat. Tam na pewno ktoś ci to

    Jasne że darmo robią. Bo oni palcem robieni są to i darmo mogą robić. Glowa u
    Ciebie radziecka a rozum jak u dziecka.

  • 26. Data: 2011-02-16 18:11:52
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    Dnia Wed, 16 Feb 2011 16:24:29 +0000, kogutek napisał(a):

    > Bingo. Za poprawną odpowiedż możesz sobie kupić coś ładnego. A co mam
    > innego sądzić jak pod idiotycznym tematem o odlewaniu aluminium i
    > kuchence mikrofalowej pierdylion wpisów.

    Na temat Twojej fachowości wyrobiłem sobie zdanie na podstawie wypowiedzi
    na temat branży w której pracuję.... Ale cóż, każda grupa ma swojego
    oryginała....

    P.S. w jednym miałeś rację.... Że wcześniej czy później naszą firmą
    zainteresuje się CBA - no i ostatnio się zainteresowało :D

    --
    meping

  • 27. Data: 2011-02-16 21:17:11
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    Krzysztof Tabaczyński wrote:

    > Konrad, czy mogę Ci wysłać rysunek do weryfikacji?
    > ...żeby się nie zbłaźnić...

    A nie możesz go gdzieś wystawić?
    Może będzie więcej zamówień ;)

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 28. Data: 2011-02-16 21:19:25
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Slawek Kotynski" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    Krzysztof Tabaczyński wrote:

    > Konrad, czy mogę Ci wysłać rysunek do weryfikacji?
    > ...żeby się nie zbłaźnić...

    A nie możesz go gdzieś wystawić?
    Może będzie więcej zamówień ;)

    Już nie przesadzaj.
    Nawet dla mnie to było pół godziny roboty.

    ...inna sprawa, że Konrad miał 6 uwag... :-)

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.