  • 11. Data: 2018-07-29 17:43:08
    Temat: Re: Kto pamieta naklejki grupowe?
    Od: Krzysztof Pujdak <9...@g...com>

    Witam wszystkich po ok. 15letniej przerwie ;)
    Ja tez pamietam i pewnie gdzies mam jeden egzemplarz ;)

    pozdrowienia

  • 12. Data: 2018-07-30 10:02:28
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    W dniu sobota, 28 lipca 2018 00:10:06 UTC+2 użytkownik LEPEK napisał:
    > W dniu 20.07.2018 o 15:14, Jimiasty pisze:
    >
    > Wow, Jimiasty :)
    > Wszelkiduchpanabogachwali!

    Cześć,
    A ja tu jestem cały czas. Czytam, ale jakoś nie zawsze chce mi się pisać.

    --
    Pozdro.

  • 13. Data: 2018-07-30 10:49:57
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-07-20 o 15:09, a...@g...com pisze:
    > Dzis podczas porządkowania strychu natknąłem sie na...
    >
    > https://images91.fotosik.pl/1/1bca0cc3f7bfcf27med.jp
    >
    > Pozdrawiam
    > Kuba (aka cita)

    Ja jestem za młody, ledwie 18-19 lat na grupie :)
    A poza tym to jeździłem wtedy matizem i nie chciałem robić grupie
    obciachu ;)