  • 11. Data: 2014-08-03 08:39:10
    Temat: Re: Kto ustawia swiatla?...
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-08-01 19:09, A.L. pisze:
> [...]
    >
    > W calym cywilizowanym swiece zielone mruga tak dlugo aby ludzie
    > zdazyli zejsc z przejscia.
    >
    > Po samo z zoltym swiatlem dla samochodow. Tu i owdzie pali sie 2
    > sekundy. Wiec wjezdza sie na zielonym, zapala sie zolte na 2 sekundy i
    > zaraz potem czerwone
    >
    > Czy to po prostu odpowiednim uzredom wisi, czy w Polsce obowiazuja
    > takie oryginalne przepisy? I co owe pzrepisy mowia jezeli po trzech
    > mrugnieciach znajde na na przejsci gdy swieci czerwone? I co
    > powinienem wtedy robic? Pofrunac w powietrze jak aniol albo inna

    Bo to w ramach poprawy zdrowia społeczeństwa i oszczędności
    wprowadzanych przez Narodowy Fundusz Zdrowia, skraca się zielone
    światła, aby ludzie nauczyli się biegać. Ludzie, którzy biegają są
    zdrowsi, a zdrowsze społeczeństwo to mniejsze wydatki na leczenie ;)

  • 12. Data: 2014-08-04 15:24:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 2 Aug 2014, masti wrote:

    > Ty też już popadłeś w paranoję?

    Jako że ostatnio otarłem się o papierkologię remontową, jest to
    całkiem niewielka paranoja ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2014-08-04 19:11:49
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 03 Aug 2014 08:39:10 +0200, uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > światła, aby ludzie nauczyli się biegać. Ludzie, którzy biegają są
    > zdrowsi, a zdrowsze społeczeństwo to mniejsze wydatki na leczenie ;)

    Zdrowszy człowiek dłużej żyje, a to niekorzystne dla ZUSu... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138