  • 11. Data: 2016-10-28 14:29:20
    Temat: Re: Który tani i dobry sprzedawca WD Red-ów?
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-10-28 o 14:19, Adam pisze:

    > Action mnie mocno zrazil - jeszcze jak byl w okolicach ul.
    > Broniewskiego. Tak mi zostalo do teraz ;)

    Jana Kazimierza chyba że wcześnie na S ... nie pamiętam ... to było
    dawno :)

    > Dla mnie?
    > Gwarancja sprzedawcy - klient mi daje towar i ja sie bujam dalej.
    > Gwarancja producenta - ja nawet nie musze wiedziec, ze klientowi cos nie
    > dziala :)

    Dla sprzedawcy masz rację ale czym się różni reklamacja dla klienta
    ostatecznego u dostawcy od tej u producenta jeśli chodzi o dyski, takie
    było moje pytanie :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2016-10-28 15:25:06
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Mnie ciekawi, w którym przypadku wymiana dysku na nowy powoduje nowy bieg gwarancji.

    -----

  • 13. Data: 2016-10-28 15:27:26
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-10-28 14:02, Chris wrote:

    > Ja biorę z Action i mam od razu 3 lata u dystrybutora :)

    Pytanie na ile to bedzie zapewnione

    http://businessinsider.com.pl/finanse/inwestowanie/a
    ction-w-postepowaniu-sanacyjnym-na-splate-obligacji-
    trzeba-poczekac/61cblfl

    --

    memento lorem ipsum

  • 14. Data: 2016-10-28 15:52:21
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-10-28 o 15:27, elmer radi radisson pisze:

    > Pytanie na ile to bedzie zapewnione
    >
    > http://businessinsider.com.pl/finanse/inwestowanie/a
    ction-w-postepowaniu-sanacyjnym-na-splate-obligacji-
    trzeba-poczekac/61cblfl

    Dowiedz się co to sanacja :)

    ps. ABCDATA też nieoficjalnie na razie złożyła do sądu sprawę o sanację
    i wisi urzędowi skarbowemu 330 mln :) jeśli to się potwierdzi to ABC
    Data idzie na dno.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 15. Data: 2016-10-28 15:54:18
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-10-28 o 15:25, ąćęłńóśźż pisze:
    > Mnie ciekawi, w którym przypadku wymiana dysku na nowy powoduje nowy bieg
    gwarancji.

    Producent wymienia na drugi, może to być refubrished (50/50) i nie daje
    gwarancji od nowa tylko kontynuację od daty zakupu.

    Dystrybutor w 95% daje nowe dyski z magazynu (99%) i daje od nowa gwarancję.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 16. Data: 2016-10-28 16:13:27
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-10-28 15:52, Chris wrote:

    > Dowiedz się co to sanacja :)

    takie cos po czym Alma ostatnio zwinela interes?

    --

    memento lorem ipsum

  • 17. Data: 2016-10-28 18:04:24
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 28.10.2016 o 16:13, elmer radi radisson pisze:

    > takie cos po czym Alma ostatnio zwinela interes?

    14 października Alma Market złożyła do Sądu Rejonowego dla Krakowa -
    Śródmieścia wniosek o ogłoszenie upadłości obejmującej likwidację majątku.

    Upadłość a sanacja to różne postępowania. W przypadku Almy sanacja nie
    przeszła bo firma nie ma kapitału.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 18. Data: 2016-10-28 22:11:34
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-10-28 18:04, Chris wrote:

    > Upadłość a sanacja to różne postępowania. W przypadku Almy sanacja nie
    > przeszła bo firma nie ma kapitału.

    Z tego co piszą również w tym artykule nie wygląda żeby rokowania
    co do możliwego wykaraskania wyglądały dobrze.

    Więc nie wiem czy można bardzo polegać na jakiś gwarancyjnych stockach
    sprzętu - nawet jeśli nie dojdzie do upadłości może się okazać że
    "nie mamy pańskiego płaszcza" bo nie było ich stać na zatowarowanie
    pod własne gwarancje.

    W każdym razie słabe są te wieści z rynku, szkoda.

    --

    memento lorem ipsum

  • 19. Data: 2016-10-28 23:02:10
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 28.10.2016 o 22:11, elmer radi radisson pisze:
> [...]

    Sorry ale wiem jak to wygląda troszkę bliżej i to co jakiś tam
    redaktorek napisał jest dla mnie tak samo wiarygodne jak teorie
    Macierewicza co do Smoleńska. Powiem więcej, jak dla mnie to inne firmy
    IT takie jak Abcdata czy NTT które mają dużo większe problemy i zaraz
    się okaże jak to wygląda na dłuższą metę. A sama sanacja to jest parasol
    ochronny dla firm bo dzięki temu mogą spokojnie działać i w tym czasie
    przeprowadzać restrukturyzację.
    Czemu nikt nie pisze że Yamo też jest w sanacji, NTT na progu upadłości,
    AbcData która ma miliony długów bo mimo obrotu w setkach mln to zysk
    netto z tego jest mizerny.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl