  • 81. Data: 2014-11-21 18:07:30
    Temat: Re: Którym pasem wjechać na rondo ?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 21 Nov 2014 11:13:45 +0000 (UTC), masti

    > uśmieszki i próby zmiany tematu pokazują, że sam trollujesz.

    Co my jesteśmy w szkole na egzaminie że nie można się śmiać z takiego
    uczniaka jak ty co najprostszych przepisów o ruchu drogowym nie rozumie?
    Kiedy w końcu pojmiesz, że nie dostaniesz przepisu na zakaz kręcenia się po
    skrzyżowaniu jak debil, bo na idiotów przepisów nie przewidziano bo by
    miejsca nie starczyło?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 82. Data: 2014-11-21 18:40:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

> [...]
    go wyśmiali :) Nie ma czegoś takiego jak skręt w LEWO na rondzie.

> [...]

    > pokazuje ci, że skoro istnieją ronda ze strzałkami P-8 w lewo,
    > sygnalizatorami S3 w lewo i zakazami skretu w lewo - to znaczy że da się
    > na nich skręcić w lewo, albo oznaczenia w całej Polsce są do dupy.
    >
    > I teraz napisze wolno i wyraźnie - specjalnie dla ciebie - skoro jak są
    > strzałki przed rondem to skręcamy w lewo, to jak ich nie ma to tak samo
    > skręcamy w lewo.
    >
    > Jakbyś tego nie zrozumiał - to na zwykłym skrzyżowaniu jest tak samo -
    > są P-8, S-3 czy znaki nakazu czy nie - na jedno wychodzi, skręt w lewo
    > to skręt w lewo - niezależnie ze strzałki czy nie.

    i tak samo nic mi nie zabrania kręcenia się w kółko na zwykłym
    skrzyżowaniu po dwarunkiem ustapienia pierwszeństwa i braku zakazu
    zawracania

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 83. Data: 2014-11-21 18:44:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-21 18:40, masti wrote:

    > i tak samo nic mi nie zabrania kręcenia się w kółko na zwykłym
    > skrzyżowaniu po dwarunkiem ustapienia pierwszeństwa i braku zakazu
    > zawracania

    Możesz przypomnieć z którego pasa masz to robić?

    Shrek

  • 84. Data: 2014-11-21 19:03:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > Możesz przypomnieć z którego pasa masz to robić?

    to zależy od oznakowania.
    Ale dziękuję, że potwierdzasz, że mogę

  • 85. Data: 2014-11-21 19:14:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-21 19:03, masti wrote:

    > to zależy od oznakowania.

    Konkretnie jak nie ma specjalnego oznakowania. Przecież jest w tytule wątku.

    > Ale dziękuję, że potwierdzasz, że mogę

    Jeszcze raz - nigdy nie zaprzeczałem, że można robić bączki dookoła
    ronda (jak ktoś ma taką ochotę). Ino nie po wewnętrznym.

    Shrek.

  • 86. Data: 2014-11-21 19:25:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > Jeszcze raz - nigdy nie zaprzeczałem, że można robić bączki dookoła
    > ronda (jak ktoś ma taką ochotę). Ino nie po wewnętrznym.

    a jaki przepis zakazuje robienia tego po wewnętrznym?

  • 87. Data: 2014-11-21 19:30:28
    Od: <6...@9...193028.invalid> (Tom N)

    Shrek w

> [...]

    [...]

    > Jeszcze raz - nigdy nie zaprzeczałem, że można robić bączki dookoła
    > ronda (jak ktoś ma taką ochotę). Ino nie po wewnętrznym.

    Czekaj, w lewo po wewnętrznym, ale bączka po zewnętrznym?

    --
    'Tom N'

  • 88. Data: 2014-11-21 19:38:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 21 Nov 2014 19:14:43 +0100, Shrek

    > Ino nie po wewnętrznym.

    No i Cię zjedli. :D

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 89. Data: 2014-11-21 19:45:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-21 19:25, masti wrote:

    > a jaki przepis zakazuje robienia tego po wewnętrznym?

    No i ci się w końcu udało - masz mnie;) Oczywiście nie po zewnętrznym.

    Shrek.

  • 90. Data: 2014-11-21 19:46:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-21 19:38, Myjk wrote: