  • 91. Data: 2014-11-21 19:46:58
    Temat: Re: Którym pasem wjechać na rondo ?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > No i ci się w końcu udało - masz mnie;) Oczywiście nie po zewnętrznym.

    a jaki przepis zakazuje robienia tego po zewnętrznym?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 92. Data: 2014-11-21 19:51:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-21 19:46, masti wrote:

    > a jaki przepis zakazuje robienia tego po zewnętrznym?

    Ten sam co na początku wątku tego wątku, poprzedniego wątku i kilka
    postów temu. Z tego co wiem wczoraj PoRD nie nowelizowano.

    Miałem cie za rozsądnego człowieka, a teraz nie wiem czy trolujesz, czy
    nie rozumiesz słowa pisanego, że co dwa posty pytasz o to samo, mimo że
    kilkukrotnie dostałeś odpowiedź. EOT.

    Shrek.

  • 93. Data: 2014-11-21 19:52:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-21 19:46, masti wrote:

    > a jaki przepis zakazuje robienia tego po zewnętrznym?

    Ten sam co w okolicach początku tego wątku, w poprzednim wątku i kilka
    postów temu. Z tego co wiem dzisiaj PoRD nie nowelizowano.

  • 94. Data: 2014-11-21 19:54:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 21 Nov 2014 19:46:30 +0100, Shrek

    > No;)

    Masz jeszcze szansę stanąć im w poprzek w gardle. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 95. Data: 2014-11-21 19:56:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 21 Nov 2014 19:54:58 +0100, Myjk

    > Masz jeszcze szansę stanąć im w poprzek w gardle. ;)

    U, już przełknęli. :)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 96. Data: 2014-11-21 19:59:56
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > Ten sam co w okolicach początku tego wątku, w poprzednim wątku i kilka
    > postów temu. Z tego co wiem dzisiaj PoRD nie nowelizowano.

    nie pytam o to co mam robić przed skrzyżowaniem tylko na nim.

    > Miałem cie za rozsądnego człowieka, a teraz nie wiem czy trolujesz, czy
    > nie rozumiesz słowa pisanego, że co dwa posty pytasz o to samo, mimo że
    > kilkukrotnie dostałeś odpowiedź. EOT.

    nie dostałem ani razu.

  • 97. Data: 2014-11-21 20:35:41
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-11-21 19:56, Myjk wrote:
    > Fri, 21 Nov 2014 19:54:58 +0100, Myjk

    > U, już przełknęli. :)

    Chyba nie chcecie tego ciagnac dalej w glab przewodu pokarmowego? ;)

    --
    mk4

  • 98. Data: 2014-11-21 20:36:46
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Shrek wydumał(a) w news:m4nfs4$uug$1@node1.news.atman.pl :
    > A dowodem tego są strzałki s sygnalizacja kierunkowa na rondach:P

    No i? Pokazują jaki PAS ruchu nalezy zająć a nie nakazują teraz k...wa UWAGA: NIE
    NAKAZUJĄ SKRĘTU W LEWO..._*ZE*_ SKRZYŻOWANIA bo on NIE ISTNIEJE. NIE MA GO czaisz?

    > A jak masz drogę główną w lewo na zwykłym skrzyżowaniu to skręcasz na
    > skrzyżowaniu, czy jedziesz prosto?

    NIE ZMIENIAM PASA RUCHU, to na początek. Teraz WYKAŻ mi ze jadąc po rondzie pasem
    WEWNĘTRZNYM zmieniasz PAS RUCHU (uwaga k..wa): W _L_ _E_ _W_ _O_ !

    Przy okazji BARDZO PROSZĘ o wskazanie podstawy prawnej ZAKAZUJACEJ jazdę pasem
    ZEWNĘTRZYM na rondzie (na około) Niestety, nie potrafię NIGDZIE odczytać Twojej
    informacji, którą ponoć kiedyś podałeś i na pewno nie mnie :)
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 99. Data: 2014-11-21 20:52:47
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 20 listopada 2014 11:08:55 UTC+1 użytkownik Jankol napisał:
    > Którym pasem wjechać na rondo, oczywiście
    > zgodnie z PoRD ?
    > a) jazda w prawo,
    > b) jazda na wprost,
    > c) jazda w lewo,
    > d) zawracanie.
    > Rondo klasyczne, dwa pasy ruchu oznaczone,
    > oznakowanie typowe, czyli C-12 i A-7.
    > Przecięcie pod kątem prostym dwóch dróg,
    > po dwa pasy oznaczone w każdą stronę.
    > W miejscu przecięcia dróg jest rondo.
    >
    > Prawidlowy przejazd być może zostanie nagrodzony przez
    > misiaczków :))

    Narysuj rondo, przetnij i wyprostuj. Dostaniesz drogę jednokierunkową z
    pierwszeństwem do której z prawej strony dochodzą podporządkowane. To najprostszy
    przykład co do wjeżdżania i jazdy po rondzie. jak masz kaprys to możesz komplikować i
    dodawać dodatkowe pasy ruchu.

  • 100. Data: 2014-11-21 20:58:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-21 19:59, masti wrote:

    > nie pytam o to co mam robić przed skrzyżowaniem tylko na nim.

    A gdzie masz napisane, że ten przepis ma zastosowanie tylko przed
    skrzyżowaniem, a na skrzyżowaniu już nie? Uważasz że na zwykłym
    skrzyżowaniu, zjazd na lewy pas, a następnie "manewr blondynki" czyli
    zjazd na prawy i skręt w lewo jest zgodny z PoRD?

    EOT.