  • 41. Data: 2018-07-16 11:16:13
    Temat: Re: Ktoś niedawno szukał elektrycznej taczki...
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2018-07-11 o 20:10, Myjk pisze:

    > ...na dojazd paru metrów do pracy.
    >
    > https://allegro.pl/ogloszenie/romet-4e-auto-miejskie
    -samochod-elektryczny-microc-7435459322

    Dzięki za przypomnienie o tej żenadzie.

    https://youtu.be/bcfxiwhrjlQ?t=4m28s

    Mam na dysku zarchiwizowaną galerię poświęconą temu okazowi razem z fragmentami
    serialu wiedźmin i innymi kabaretami.

  • 42. Data: 2018-07-17 09:25:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Jul 2018 11:16:13 +0200, robot

    > Dzięki za przypomnienie o tej żenadzie.
    >
    > https://youtu.be/bcfxiwhrjlQ?t=4m28s
    >
    > Mam na dysku zarchiwizowaną galerię poświęconą temu okazowi razem z
    > fragmentami serialu wiedźmin i innymi kabaretami.

    Śmieszne, zaiste, ale nie chcesz chyba powiedzieć,
    że to typowe przeszkody terenowe dla większości
    centrów miast w PL.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 43. Data: 2018-07-17 10:09:38
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-17 o 09:25, Myjk pisze:

    > Śmieszne, zaiste, ale nie chcesz chyba powiedzieć,
    > że to typowe przeszkody terenowe dla większości
    > centrów miast w PL.

    Wyobraź sobie, że w dużych miastach takich przeszkód jest sporo.
    Zajrzyj kiedyś do Warszawy.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 44. Data: 2018-07-17 10:46:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Jul 2018 10:09:38 +0200, Akarm

    > Wyobraź sobie, że w dużych miastach takich przeszkód jest sporo.
    > Zajrzyj kiedyś do Warszawy.

    Mieszkam w Wawie, jeżdżę po niej i z chęcią zobaczę gdzie są przeszkody
    porównywalne z tymi w filmie "testowym". Przecież tam od jego poczatku jadą
    pod lekką górę, a na koniec przez ponad minutę z prędkością 30/h wspinają
    się na znaczne wzniesienie, które wygląda na kąt powyżej 20s, czyli więcej
    niż każdy wiadukt/estakada w PL. Czekam zatem na link do GM gdzie
    porównywalne przeszkody są w Wawie, albo w jakimkolwiek innym centrum
    polskiego miasta do których ten samochód jest przeznaczony.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 45. Data: 2018-07-17 11:06:53
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-17 o 10:46, Myjk pisze:
> [...]
    > porównywalne przeszkody są w Wawie, albo w jakimkolwiek innym centrum
    > polskiego miasta do których ten samochód jest przeznaczony.

    Podjedź sobie którąkolwiek ulicą z od Wisłostrady do centrum, jeśli
    estakady uważasz za zbyt płaskie. ;)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 46. Data: 2018-07-18 21:41:11
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w

    > Na A4 w KAtowicach - 100 km/h

    To jest ograniczenie ze 140 do 100, mowa o podniesieniu do 80-- i to na
    mostku nad Wisłą ;)

    --
    'Tom N'

  • 47. Data: 2018-07-18 22:02:27
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Akarm w

    > Podjedź sobie którąkolwiek ulicą z od Wisłostrady do centrum, jeśli
    > estakady uważasz za zbyt płaskie. ;)

    Może byc Dolna do Puławskiej o 03:27?
    IMHO ani minuta ani kąt 20 stopni, napieraj dalej (największy i najdłuższy
    podjazd w DC to Karowa, ale oczywiście przyjebiesz sie niemerytorycznie)

    --
    'Tom N'

  • 48. Data: 2018-07-19 10:13:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 15 Jul 2018 12:41:18 +0200, Pawel "O'Pajak"

    > W DC na niektórych trasach jest 80, na "obwodnicy" jak to na eSce. Mówię
    > o legalnych dopuszczalnych prędkościach. W wielu miejscach jeździ się
    > szybciej, bo to nie jest niebezpieczne.

    Ale to nadal prędkość maksymalna, wolniej jechać można. I nadal to że ktoś
    pojedzie tam 80/h, nie znaczy że szybciej zajedzie na miejsce, bo jestem
    przekonany że taka taczka z maksymalną prędkością 50/h i tak dogoni, nawet
    pędziwiatra co nie respektuje ograniczeń prędkości (które ponownie
    przypominam w obszarze zabudowanym są nie tylko dla rzekomego
    bezpieczeństwa, ale także wyregulowania ruchu oraz zachowania poziomu
    hałasu), na pierwszych, najdalej na drugich światłach, czyli nie dalej jak
    po 3-4km.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 49. Data: 2018-07-19 10:22:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 17 Jul 2018 11:06:53 +0200, Akarm

    > Podjedź sobie którąkolwiek ulicą z od Wisłostrady do centrum, jeśli
    > estakady uważasz za zbyt płaskie. ;)

    No i nadal nie spełniają warunku jak w filmie. Przypatrz się ponownie, oni
    przez CAŁY czas trwania filmu jadą pod górkę, by na koniec zajechać auto
    drastycznie dużym wzniesieniem jakiego normalnie się nie spotyka. Ergo,
    takimi testami to sobie tyłek można wytrzeć, szczególnie że nie wiadomo ile
    już jechali i ile mieli baterii (bo tego nigdzie nie widać przy majtaniu
    "kamerą").

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 50. Data: 2018-07-19 12:28:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-19 o 10:13, Myjk pisze:

> [...]
    > bezpieczeństwa, ale także wyregulowania ruchu oraz zachowania poziomu
    > hałasu), na pierwszych, najdalej na drugich światłach, czyli nie dalej jak

    Jak nie dogoni na pierwszych światłach to na kolejnych tym bardziej.