  • 51. Data: 2018-07-19 13:23:17
    Temat: Re: Ktoś niedawno szukał elektrycznej taczki...
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-07-19 o 10:22, Myjk pisze:

    > No i nadal nie spełniają warunku jak w filmie. Przypatrz się ponownie, oni
    > przez CAŁY czas trwania filmu jadą pod górkę, by na koniec zajechać auto
    > drastycznie dużym wzniesieniem jakiego normalnie się nie spotyka. Ergo,
    > takimi testami to sobie tyłek można wytrzeć, szczególnie że nie wiadomo ile
    > już jechali i ile mieli baterii (bo tego nigdzie nie widać przy majtaniu
    > "kamerą").

    Ja, w każdym razie, uważam że to toczydełko nie nadaje się do dużego
    miasta. Wszelkie estakady nie dla niego. Możesz mieć inne zdanie, nie
    muszę się z nim zgodzić, mamy demokrację. ;)
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 52. Data: 2018-07-19 13:54:37
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 19 Jul 2018 13:23:17 +0200, Akarm

    > Ja, w każdym razie, uważam że to toczydełko nie nadaje się do dużego
    > miasta. Wszelkie estakady nie dla niego. Możesz mieć inne zdanie, nie
    > muszę się z nim zgodzić, mamy demokrację. ;)

    Ale z pewnością nie na argument że sobie to auto nie poradzi z estakadami
    czy innymi podjazdami w polskich miastach -- bo sobie spokojnie poradzi.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 53. Data: 2018-07-19 14:23:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak mawial Stalin " u nas jest wszystko ale nie dla wszystkich". Dla takiego co
    potrzebuje przejechac 600 kilometrow na jednym ladowaniu samochodu elektrtycznego
    jeszcze nie zrobili. Dla takiego co zawsze jedzie minimum 10km/h wiecej niz wolno tez
    maly elektrtyk co pojedzie maksymalnie 60 jest niedobry. A dla mnie taki samochodzik
    bylby w sam raz. Ale nie mam bo nie ma takich samochodow w akceptowalnej dla mnie
    cenie. Gdyby byly to stawiam pieniadze przeciwko lisciom w parku ze ludzie by je
    kupowali. Zeby cena byla akceptowalna to takie male jezdzidelko powinno kosztowac nie
    wiecej niz 10 tysiecy. Nie musi byc super komfortowe z pedalami obszywanymi skorami z
    krow zyjacych powyzej tysiaca metrow nad poziomem morza.

  • 54. Data: 2018-07-19 16:44:56
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, July 19, 2018 at 2:23:38 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    >Zeby cena byla akceptowalna to takie male jezdzidelko powinno kosztowac nie wiecej
    niz 10 tysiecy.

    Pewnie za tyle by sie sprzedawalo, ale tyle kosztuje rower elektryczny z
    dobrym(mocnym) silnikiem i porzadnym zawieszeniem ;)
    No i jeszcze trzeba miec gniazdo do ladowania, stawim, ze jak ktos ma domek na wsi,
    to by pewnie kupil, ale w miescie? Np. u mnie 3/4 samochodow stoi obok blokow,
    przedluzacze 240V rozciagac? ;)
    Sam mam garaz z pradem 240/6A, ale nie wystawilbym alfy na pole tylko po to, zeby
    noca elektryka tam ladowac ;)
    U mnie na osiedlu to raczej bezuzyteczne jest :(

  • 55. Data: 2018-07-19 20:23:44
    Od: kk <k...@o...pl>

> [...]
    > szczególnie że nie wiadomo ile już jechali i ile mieli baterii (bo
    > tego nigdzie nie widać przy majtaniu "kamerą").

    A najlepsze jest, że pół filmu jest "do góry nogami"

  • 56. Data: 2018-07-19 20:26:29
    Od: kk <k...@o...pl>

> [...]
    wiecej niz 10 tysiecy. Nie musi byc super komfortowe z pedalami obszywanymi skorami z
    krow zyjacych powyzej tysiaca metrow nad poziomem morza.

    Używany Smart kosztuje 10 tysięcy (albo i mniej), takie małe jeździdełko
    właśnie

  • 57. Data: 2018-07-19 20:28:16
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-19 o 16:44, WS pisze:

> [...]
    noca elektryka tam ladowac ;)
    > U mnie na osiedlu to raczej bezuzyteczne jest :(

    Możesz sobie kabelek wyprowadzić przed garaż.

  • 58. Data: 2018-07-19 20:45:43
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Thursday, July 19, 2018 at 8:28:19 PM UTC+2, kk wrote:

    > Możesz sobie kabelek wyprowadzić przed garaż.

    kablek to moge, ale nie moge tam parkowac, bo sa 2 rzedy bram garazowych oddalone o
    ~1.5 -2 dlugosci mojgo samochodu i przyblokuje wjazd do garazu na przeciw...

  • 59. Data: 2018-07-20 10:38:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 19 Jul 2018 20:23:44 +0200, kk

    > A najlepsze jest, że pół filmu jest "do góry nogami"

    Niemniej jednak zmarnowałem czas i odnalazłem miejsce gdzie był
    prowadzony "test" -> https://goo.gl/maps/XzaXL4Akua52

    Do pierwszego zatrzymania 500m pod górę ze spadkiem ponad 20 stopni, cała
    trasa około kilometra (!) długości. Którą taczka jednak pokonała po
    odpoczynku. Nadal czekam na przykład gdzie w miastach są takie estakady czy
    inne ulice.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 60. Data: 2018-07-20 12:03:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-07-20 o 10:38, Myjk pisze:

> [...]
    > trasa około kilometra (!) długości. Którą taczka jednak pokonała po
    > odpoczynku. Nadal czekam na przykład gdzie w miastach są takie estakady czy

    Lublin.
    Od Solidarności:
    Sikorskiego, Puławska, Lubomelska i jej przedłużenie Wieniawska,
    w druga stronę Kompozytorów polskich, krótsza ale stroma.
    Al Warszawska w obie strony od Solidarności.
    Wodopojna z Świętoduską i Lubartowska w kierunku starego miasta.

    Pewnie to nie wszystkie ale podaje tylko swoją okolicę.

    Do tego cała masa krótszych ale zatłoczonych gdzie optymistę
    jadącego 30km/h zatrąbią na śmierć. A jak się trafi policjant
    to przywali mandat za tamowanie ruchu.