  • 31. Data: 2018-07-14 17:23:49
    Temat: Re: Ktoś niedawno szukał elektrycznej taczki...
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zmiana samochodow powoli ale zmiana polegajaca na zakazie wjazdu samochodow najpierw
    do centrow miast moze byc z dnia na dzien z jakims krotkim czekaniem na podpis
    prezydenta. Jak ci sie przerabianie na elektryczne nie podoba to przerobki na gaz
    ziemny wspomagane przez rzad.

  • 32. Data: 2018-07-14 21:59:41
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-07-14 o 10:16, Kris pisze:
> [...]
    lodzi wozek elektryczny byl praktycznie niewidoczny. Byly w fabrykach ale zostaly
    wyparte przez efektywniejsze wozki widlowe.

    > Na dworcach PKP były widoczne
    > ?Nawet w mojej niewielkiej mieścinie kilka zawsze na dworcu stało/jeżdziło

    Konkretnie:
    PKP
    Zieleń miejska (czy urząd miasta) - sprzątanie, sadzenie, konserwacje
    poczta - też wózkami dowozili paczki
    Stomil
    Wytwórnia Urządzeń Chłodniczych
    Igloopol
    Zakłady Mięsne
    Lakiery

    I jeszcze kilka mniejszych zakładów pracy by się znalazło, takich
    poniżej tysiąca pracowników "fizycznych".

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 33. Data: 2018-07-14 23:23:08
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Kazdy moze uwazac co mu sie podoba. Ja uwazam ze jak juz skazani jestesmy na
    elektryczne samochody to powinien powstac rzadowy program wspomagajacy przerabianie
    na poczatek malych miejskich samochodow i dostawczakow na elektryczne. Sporo
    dostawczakow robi niewielkie przebiegi i zasieg dzienny 100-150 kilometrow bylby dla
    nich w sam raz, predkosci kosmicznych tez nie musza rozwijac.

    Ale po co przerabiać samochody jak można wyprodukować taniej?

  • 34. Data: 2018-07-14 23:23:55
    Od: kk <k...@o...pl>

> [...]
    podpis prezydenta. Jak ci sie przerabianie na elektryczne nie podoba to przerobki na

    Najlepiej jak minister będzie miał udziały w tym biznesie

  • 35. Data: 2018-07-15 00:57:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie mozna wyprodukowac taniej.

  • 36. Data: 2018-07-15 10:08:25
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-07-14 o 23:23, kk pisze:

    > Ale po co przerabiać samochody jak można wyprodukować taniej?

    To gdzie są te miliony tanich, elektrycznych samochodów?

  • 37. Data: 2018-07-15 11:10:52
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Nie mozna wyprodukowac taniej.

    Można, wystarczy optymalizować produkuję masową. Do tego można przy
    masowej sprzedaży można zmniejszyć prowizję.

    A z modernizacją samochodów co zrobisz?

  • 38. Data: 2018-07-15 11:19:38
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-15 o 10:08, nadir pisze:

    > To gdzie są te miliony tanich, elektrycznych samochodów?

    W twojej głowie

  • 39. Data: 2018-07-15 12:41:18
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > maksymalna prędkość w obszarze
    > zabudowanym to 50/h w porywach 60?

    W DC na niektórych trasach jest 80, na "obwodnicy" jak to na eSce. Mówię
    o legalnych dopuszczalnych prędkościach. W wielu miejscach jeździ się
    szybciej, bo to nie jest niebezpieczne.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 40. Data: 2018-07-15 20:32:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Pawel,

    Sunday, July 15, 2018, 12:41:18 PM, you wrote:

    > W DC na niektórych trasach jest 80, na "obwodnicy" jak to na eSce. Mówię
    > o legalnych dopuszczalnych prędkościach. W wielu miejscach jeździ się
    > szybciej, bo to nie jest niebezpieczne.

    Na A4 w KAtowicach - 100 km/h

    --
    Best regards,