  • 131. Data: 2023-09-09 17:43:16
    Temat: Re: Ktos to zrobil - podroz elektrykiem z UK do PL :D
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-09-09 o 14:09, io pisze:
    > W dniu 09.09.2023 o 08:49, Pete pisze:

    > O apce myślałem, że jest
    > jakaś dedykowana cenom na stacjach.

    https://poradnia-jezykowa.uni.lodz.pl/faq/zakres-uzy
    cia-slowa-dedykowac/

  • 132. Data: 2023-09-09 18:39:04
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 09.09.2023 o 17:43, cef pisze:

    > https://poradnia-jezykowa.uni.lodz.pl/faq/zakres-uzy
    cia-slowa-dedykowac/

    Pierdoły.

  • 133. Data: 2023-09-10 07:45:13
    Od: Pete <n...@n...com>

    o-carburante-2021-438-euro-sullanno-e-gpl-403-rispet
    to-al-2020/?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=pl&_x_tr_hl=pl&_x
    _tr_pto=wapp

    > Właśnie rzuciłem wyszukiwarce to mi znalazła różne takie aplikacje do
    > nawigacji między innymi Waze. Ale ja Waze nie używam do nawigacji.
    > Niekiedy używam OsmAnd, niekiedy map androida. O apce myślałem, że jest
    > jakaś dedykowana cenom na stacjach.

    Waze, to google maps na sterydach, więc zamiast używać onych, użyj waze.
    Będziesz miał 2w1

    --
    Pete

  • 134. Data: 2023-09-10 09:29:38
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-09-09 o 18:39, io pisze:

    cia-slowa-dedykowac/

    > Pierdoły.

    To, że Twoja samoocena jest niska, nie oznacza, że nie należy
    starać się używać poprawnej polszczyzny.

  • 135. Data: 2023-09-10 10:24:16
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.09.2023 o 09:29, cef pisze:

    > To, że Twoja samoocena jest niska, nie oznacza, że nie należy
    > starać się używać poprawnej polszczyzny.

    Nie wmawiaj mi swoich problemów.

  • 136. Data: 2023-09-10 11:33:06
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-09-10 o 10:24, io pisze:

    > Nie wmawiaj mi swoich problemów.

    W sprawie polszczyzny zgoda.
    Chwilowo dam sobie spokój z nawracaniem.

  • 137. Data: 2023-09-10 15:35:25
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 09.09.2023 o 14:04, io pisze:

    > Pokaż, który z http://niusy.pl/@olx.pl/app jest droższy od połowy
    > elektryka.

    I z czego wywnioskowałeś, że koń ma być w cenie połowy elektryka?
    No ale jak już chcesz porównywać i bierzesz pod uwagę ceny elektrycznych
    cacuszek, to użyj choć trochę wyobraźni i nie podsyłaj jakichś
    "kabanosów" z olx-a tylko wal od razu z cennikiem z Janowa Podlaskiego.

    > Ale, że owies?!

    A dają gdzieś za darmo?
    I czy to jedyny koszt utrzymania konia?

    > Pisze co mi ślina na język ...

    To akurat wiemy.

    > nie widzę żadnego sensu w poważnym
    > traktowaniu tych wszystkich wypocin.

    Nie wiem jak inni, ale zaczynam też tak podchodzić do twoich wypocin.

  • 138. Data: 2023-09-10 21:32:00
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.09.2023 o 15:35, nadir pisze:

    > I z czego wywnioskowałeś, że koń ma być w cenie połowy elektryka?

    Z tego, że jakby był to by nie był tańszy od spalinówki (która rzekomo
    jest w cenie połowy elektryka). A jednak jest tańszy.

    > No ale jak już chcesz porównywać i bierzesz pod uwagę ceny elektrycznych
    > cacuszek, to użyj choć trochę wyobraźni i nie podsyłaj jakichś
    > "kabanosów" z olx-a tylko wal od razu z cennikiem z Janowa Podlaskiego.

    A po co? Tyle kosztują konie.

    > A dają gdzieś za darmo?
    > I czy to jedyny koszt utrzymania konia?

    To koszt paliwa.

    > To akurat wiemy.

    > Nie wiem jak inni, ale zaczynam też tak podchodzić do twoich wypocin.

    No to będziemy kwita.

  • 139. Data: 2023-09-11 10:55:10
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.09.2023 o 11:33, cef pisze:

    > W sprawie polszczyzny zgoda.
    > Chwilowo dam sobie spokój z nawracaniem.

    "... W pewnym momencie do studia zadzwonił słuchacz. -- Zobaczyłem, że
    koleżanka wydawca za szybą jest wystraszona. Telefon przejął prowadzący
    i też wymiękł. Puścili na żywo słuchacza, zaczyna mówić, a ja sobie
    myślę, że przecież znam ten głos. Moje wrażenie plus reakcja otoczenia i
    jest odpowiedź: pan prezes osobiście. Tyle że w roli słuchacza. Mówi, że
    wszystko fajnie, pan Paweł bardzo ciekawie opowiada, tylko źle wymawia
    słowo "dżdżownica". I tutaj walnął cały wykład o poprawnej wymowie.
    Wszyscy zdębieli. "

    http://niusy.pl/@wiadomosci.onet.pl/apw

  • 140. Data: 2023-09-11 18:28:30
    Od: W <...@...kom>

    W dniu 09.09.2023 o 06:05, Cavallino pisze:

    > Nie - po prostu hejtujesz.

    Podzieliłem się swoimi poglądami, zwyczajami, oczekiwaniami wobec środka
    transportu, Ty to nazywasz hejtem :-)))

    > Wiadomo, butelka na mocz i jazda....
    > Typowe dla hejtera.

    to Ty chyba masz coś nie tak z pęcherzem

    > Przystanek co 300 km to nie wchodzi w rachubę, a gdzie tam.

    Sikaj przed wyruszeniem w drogę, nie doładowuj się tak bardzo razem z
    samochodem, to nie będziesz potrzebował często korzystać z wc.

    Poza tym co innego 5 minut na wc na dowolnej stacji a co innego szukanie
    ładowarek i czekanie aż się naładuje. Nie mam też zwyczaju posilać się
    na stacjach.
    A jeśli się zatrzymuję np. dla tzw. rozprostowania kości, to raczej tam
    gdzie mi się podoba, gdzie się umówiłem, czy w miejscu docelowym a nie
    na stacji. Wolę choćby leśny parking niż stację, czy MOP.

    Przykład z soboty - wyjazd rano, tankowanie na najbliższej stacji
    preferowanej marki, oczywiście całkowicie po drodze, po 3 godzinach i 20
    minutach byłem w miejscu docelowym 310 km dalej, (w tym ok. 25-minutowy
    postój w połowie drogi na tzw. zadupiu, ładowarek to tam nie ma, może
    nawet o stację paliw nie byłoby łatwo).
    W miejscu docelowym zostawiam samochód na ok. 7 godzin (brak możliwości
    powrotu) na ulicy, najbliżej miejsca, które mnie interesuje, wracam,
    wsiadam i po kolejnych 4 godz. drogi (tym razem bez postoju, ale
    wolniej, przez duże miasto) o rozsądnej porze byliśmy w domu, samochód
    nadal miał 250 km zasięgu, wystarczy na tydzień na miejscu (praca,
    szkoła, sklepy) a kolejne tankowanie przy okazji weekendowego wypadu.
    Pierwsza połowa trasy była mi znana, do miejsca docelowego jechałem
    pierwszy raz w życiu, bez nawigacji, apek do szukania stacji, wc itp. Po
    prostu czysta jazda, którą odbieram w kategorii przyjemności a nie jak
    Tobie się wydaje - jakiejś męczarni z pełnym pęcherzem i nie wiem co tam
    jeszcze powinno mi doskwierać.
    W.