  • 11. Data: 2018-10-04 08:11:33
    Temat: Re: Kupujcie kamery
    Od: p...@g...com

    --Człowiek z doświadczeniem w policji to taki który ma doświadczenie we włażeniu w
    dupę przełożonym i unikaniu wszelkiej działalności powiązanym z jakimkolwiek ryzykiem
    że komuś się to nie spodoba.

    jak 2 miesiace zwlekasz z opublikowaniem wizerunku to wlasnie podpadles, i teraz
    pewnie zwierzchnicy komendanta zastanawiaja sie czy go nie awansowac na jakies
    zadupie :-)

  • 12. Data: 2018-10-04 08:46:35
    Od: p...@g...com

    --BTW - jaka kamera z dobrym trybem parkingowym?

    https://wr24support.freshdesk.com/support/solutions/
    articles/8000016945-jak-dzia%C5%82a-tryb-parkingowy-
    w-kamerze-g1wh-t-

    mozesz wyprobowac cos takiego + powerbank z pass-trough (nie chcialo mi sie grzebac w
    instalacji) do tego karta 64GB (u chinczyka 10 USD) i spokojnie styknie na weekend

    podczas jazdy 12V laduje powerbank i zasila kamere, po wylaczeniu auta komp odcina
    12V i kamera bierze zasilanie z powerbanka, przy wylaczonym ekranie 10-tka przetrwa
    weekend ew. niektore powerbanki maja funkcje low voltage czyli daja maly prad zamiast
    2.4A co tez potrafi wydluzyc czas dzialania

  • 13. Data: 2018-10-04 09:09:25
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 października 2018 08:46:37 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > --BTW - jaka kamera z dobrym trybem parkingowym?
    >
    > https://wr24support.freshdesk.com/support/solutions/
    articles/8000016945-jak-dzia%C5%82a-tryb-parkingowy-
    w-kamerze-g1wh-t-

    Jak by walnął w stół i się włączyła to miało by to sens.
    A tak szkoda kasy

  • 14. Data: 2018-10-04 12:47:22
    Od: p...@g...com

    tutaj kulsony dzialaja w trybie turbo czyli niecaly miesiac po zdarzeniu publikuja
    nagranie :-) co ciekawe kolesiowi zarzucaja porysowanie auta (z premedytacja :-)

    https://www.tvn24.pl/kalisz-porysowal-auto-szuka-go-
    policja,873351,s.html

  • 15. Data: 2018-10-05 07:03:33
    Od: p...@g...com

    i kolejny emigrant ze zmywaka atakuje celebrytke :-)

    http://www.plotek.pl/plotek/7,78649,24001560,kierowc
    a-bmw-ktorego-oskarzyla-mucha-zada-od-niej-pieniedzy
    .html

    w sumie najciekawszy jest pierwszy komentarz i czas reakcji kulsonow na ta informacje
    :-)

  • 16. Data: 2018-10-05 20:04:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.10.2018 o 08:11, p...@g...com pisze:

    > jak 2 miesiace zwlekasz z opublikowaniem wizerunku to wlasnie podpadles,

    Czemu - normalna sprawa. Do mnie regularnie przychodzili po kilku
    miechach po nagranie z monitoringu. Najśmieszniejsze było to, jak dwa
    razu dostali, bo zawczasu zostało zgranie. A już miało się umorzyć, a tu
    dowód wpadł i trzeba conajmniej papier napisać, że nie udało się
    zidentyfikować na nagraniu...

    > i teraz pewnie zwierzchnicy komendanta zastanawiaja sie czy go nie awansowac na
    jakies zadupie :-)

    Zakład, że mu włos z głowy nie spadnie. Co innego jakby ktoś u niego
    koszulkę wywrotową gdzieś założył.

    Shrek