  • 31. Data: 2018-11-09 15:11:56
    Temat: Re: Kupujcie kamery
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-07 o 13:46, p...@g...com pisze:
    > --On jak on. Promowanie idioty w telewizji niepotrzebne i np mnie mało ten idiota
    interesuje.

    > wariat drogowy to w PL celebryta bedzie mial publike na 100%
    >

    > --Ale jak najbardziej tv powinna się zając działaniami sądu w tym przypadku
    >
    > wykop juz kopie :-)
    >
    > Jak zobaczyłem oświadczenie majątkowe tej Pani to dopiero się zdziwiłem.
    > Dom 350m2 drugi 180m2 5 mieszkań łączenie 370m2 + 170 000 oszczędności. VW TIGUAN
    2012 i MAZDA 3 2014.

    Nie wartość majątku a pochodzenie ważne, czyli na prowadzone przez nią
    sprawy powinieneś patrzeć.

  • 32. Data: 2018-11-09 15:18:15
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-07 o 14:08, p...@g...com pisze:
    > i tak przy okazji
    >
    > przy wypadku z ofiarami smiertelnymi biegli jednak potrafia sie przylozyc:
    >
    > https://echodnia.eu/radomskie/tragiczny-wypadek-na-m
    ieszka-i-w-radomiu-jechal-okolo-163-kmh-zapadl-wyrok
    /ar/13143406

    > Mocnym dowodem w sprawie była ostatni zapis z radaru samochodu mercedes, którym
    poruszał się Mateusz D. Wskazywał on, że samochód w chwili zderzenia z autem miał
    prędkość 152 kilometrów na godzinę, ale było to w chwili zmniejszenia prędkości
    spowodowanej hamowaniem na ostatnich metrach przed uderzeniem.

    Biegli realizują to co im sąd zleci i robią tylko tyle co umieją.