  • 11. Data: 2018-11-06 18:07:49
    Temat: Re: Kupujcie kamery
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 5 listopada 2018 18:11:36 UTC+1 użytkownik Shrek napisał:

    > Streścisz?
    >
    > Shrek

    Na video proba zabojstwa. Do kompletu falszywe zeznania. Wyrok smieszny.
    Wolne sądy...

    Obejrz. Ale szkoda zdrowia, tylko sie wnerwisz.

  • 12. Data: 2018-11-06 18:09:34
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 6 listopada 2018 11:10:02 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup

    > Nie. Albo nie powiedzieli, ale raczej by wyszlo, wiec by powiedzieli.

    > Nie chodzi o walacego, tylko orzekajacego.
    >
    > Za taki numer ? Zabrac PJ na dwa lata, grzywny 5000 za uszkodzenie
    > mienia, zwrot kosztow naprawy, nawiazka mala dla poszkodowanego,
    > i rok w zawieszeniu na 5 za skladanie falszywych zeznan.
    >
    > To w wersji lagodnej.

    Ja bym dodal wyslanie na badania psychiatryczne i probe zabojstwa.
    Ale ja nienormalny jestem...

  • 13. Data: 2018-11-06 19:01:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2018 o 18:07, s...@g...com pisze:

    > Na video proba zabojstwa. Do kompletu falszywe zeznania. Wyrok smieszny.
    > Wolne sądy...

    A z kiedy wyrok? Prawomocny?

    > Obejrz. Ale szkoda zdrowia, tylko sie wnerwisz.

    No to nie oglądam. Choć początek widziałem - rzeczywiście niezły
    agregat. Jak dla mnie prawko out na dwa lata i psychotesty potem.

    Shrek

  • 14. Data: 2018-11-06 19:01:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.11.2018 o 18:09, s...@g...com pisze:

    > Ja bym dodal wyslanie na badania psychiatryczne i probe zabojstwa.
    > Ale ja nienormalny jestem...

    No to wychodzi, że wszyscy pojebani jesteśmy;)

    Shrek

  • 15. Data: 2018-11-06 20:12:36
    Od: l...@g...com

    No nie wszyscy, Ciastolino jest normalny.

  • 16. Data: 2018-11-06 22:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > No więc powiedz mi co zmieni się, jeśli walący będzie sędzią
    > dobrozmianowym?

    Zupełnie offtopicznie - w telewizorni słyszałem ze borowik który zrobił
    wioche premier Szydło dostał 220zł mandatu...
    Jak to mozliwe?
    Kilkukrotnie słyszałem od policji ze za spowodowanie kolizji jest 500zł
    (200 plus 300 z dwóch roznych paragrafów)

    To jak to jest?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 17. Data: 2018-11-06 23:14:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    06 Nov 2018 21:59:59 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

> [...]
    > Kilkukrotnie słyszałem od policji ze za spowodowanie kolizji jest 500zł
    > (200 plus 300 z dwóch roznych paragrafów)

    200zł za kolizję
    20zł dostał za przyczynę (w tym wypadku najechanie na tył nie jest wprost
    wymienione w taryfikatorze, więc obowiązują widełki 20-500zł)

  • 18. Data: 2018-11-07 12:07:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 5 listopada 2018 15:04:28 UTC+1 użytkownik
    p...@g...com napisał:
    > o ile nie macie krewnych z lepszej kasty :-)
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=7UzmA2bLkBk

    Ten z terenówki zapewne komunikował się poprzez mruganie światłami, facet z golfa
    komunikatów prawidłowo nie odczytał to doszło(że zacytuję Cavallina) do "normalnej
    sytuacji drogowej"

  • 19. Data: 2018-11-07 12:53:01
    Od: p...@g...com

    --Ten z terenówki zapewne komunikował się poprzez mruganie światłami, facet z golfa
    komunikatów prawidłowo nie odczytał to doszło(że zacytuję Cavallina) do "normalnej
    sytuacji drogowej"

    przeslanie jest takie ze kazdy moze trafic na wariata drogowego wiec lepiej
    zainwestowac te pare zeta

    moj typ na tyl:
    https://www.gearbest.com/car-dvr/pp_009344135394.htm

    ps wczoraj 58 tys odslon dzis prawie 80 tys niezle idzie wiec szansa ze trafi do TVN
    czy Faktu rosnie

  • 20. Data: 2018-11-07 13:13:27
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-11-07 o 12:53, p...@g...com pisze:
> [...]
    > https://www.gearbest.com/car-dvr/pp_009344135394.htm
    >
    > ps wczoraj 58 tys odslon dzis prawie 80 tys niezle idzie wiec szansa ze trafi do

    Raczej do teleexpressu - wpisuje się w walkę z sądami