  • 11. Data: 2018-09-19 20:53:52
    Temat: Re: Kupuję
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 19 września 2018 20:42:47 UTC+2 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > W terenie to mnie nie dziwi. Dziwi mnie jak widzę takie błyszczące
    > wypolerowane cacka w centrach dużych miast...
    >
    > Swoją drogą, ma to w ogóle blokadę dyferencjału?

    Po co?
    Przecież to drogę z podmiejskiego osiedla do przedszkola i marketu tylko pokonuje
    najczęściej

  • 12. Data: 2018-09-19 21:21:07
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 19 Sep 2018 11:53:52 -0700, Kris wrote:

    > Po co?
    > Przecież to drogę z podmiejskiego osiedla do przedszkola i marketu tylko
    > pokonuje najczęściej

    losspistolss wspominał o "trudnym terenie" :) Bez blokady to z napędu 4x4
    - przy terenówce - więcej problemu niż pożytku.

    Mateusz

  • 13. Data: 2018-09-19 21:35:19
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 19-09-2018 o 19:48, Bolko pisze:

    > Nie jest.
    > Firma kupiła te samochody ludziom którzy budowali autostradę
    > w trudnym terenie-mokradła.
    > Nikt nie chciał tym jeździć/może nie umieli.

    Może mieli założone seryjne szosowe opony, które są słabe w terenie?

    W mojej poprzedniej firmie kupili 2 czy 3 sztuki i trzeba było dokupować
    komplet terenowych opon, bo seryjne opony ślizgały się w każdej kałuży.

    Narzekania były na mało miejsca na tylnych siedzeniach i mikroskopijny
    bagażnik.

    yabba

  • 14. Data: 2018-09-19 21:44:30
    Od: z...@g...com

    Terenówka to przede wszystkim opony.

  • 15. Data: 2018-09-20 00:45:52
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-09-19 o 18:10, Bok pisze:
    > Kiedy u nas wejdzie moda na takie samochody, każdy tylko duże większe,
    > jak największe, byle większe od somsiada a ja po nowym roku kupuje:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=oYERBk6TTSc

    Zainteresował mnie on ale jako auto dla kilku osób, powiedzmy trzech.
    Normalnie wystarczy Twizy.

  • 16. Data: 2018-09-20 01:25:01
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Wed, 19 Sep 2018 18:10:47 +0200, Bok napisał(a):

    > Kiedy u nas wejdzie moda na takie samochody, każdy tylko duże większe,
    > jak największe, byle większe od somsiada a ja po nowym roku kupuje:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=oYERBk6TTSc

    Ooo... czy to mechaniczna dźwignia, do fizycznego przełączania nastaw
    centralnego dyfra, czy tylko joystick dla picu?

    Bo jeśli prawdziwa, mechaniczna wajcha, to znaczy że Suzuki po parunastu
    latach wiecznie blokujących i zacinających się elektrycznych układów
    przełączenia napędu, w końcu poszło po rozum do głowy i zastosowało
    mechaniczny wyszukiwacz, który w razie czego dużo łatwiej będzie odblokować
    pomagając sobie choćby sprzęgłem.

  • 17. Data: 2018-09-20 04:13:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > To właśnie ten jeden jedyny argument który zdarza mi się usłyszeć, i
    > myślę że z palca wyssany. Przez 15 lat żyłem w mieście wielkości
    > Warszawy. Poruszałem się Smartem, potem drugim Smartem, potem Pandą.
    > Nigdy nie miałem najmniejszego problemu z krawężnikami, nawet tymi
    > wysokimi.

    Ja tam nigdy w ameryce nie byłem co musi potwierdzać jej nieistnienie.
    A te amerykańskie filmy w kinach i TV to tylko wroga propaganda.

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2018-09-20 08:48:53
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 20 Sep 2018 04:13:39 +0200, RadoslawF wrote:

    > Ja tam nigdy w ameryce nie byłem co musi potwierdzać jej nieistnienie.
    > A te amerykańskie filmy w kinach i TV to tylko wroga propaganda.

    Różnica między nami jest taka, że ja w Ameryce byłem. I po dużych
    miastach (Europejskich) jeździłem, małymi pytkami właśnie. Dzięki temu
    doświadczeniu wiem, że terenówka w dużym mieście to kompletny nonsens -
    nie muszę o tym czytać w gazecie ani oglądać w TV.

    Mateusz

  • 19. Data: 2018-09-20 09:26:33
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Dzięki temu
    > doświadczeniu wiem, że terenówka w dużym mieście to kompletny nonsens -
    > nie muszę o tym czytać w gazecie ani oglądać w TV.

    A to aż jakiegoś doświadczenia trzeba, żeby stwierdzić kretynizm
    posiadania terenówki do jazdy po asfaltach? Przecież to jest oczywiste
    nawet dla mniej inteligentnego człowieka, nie potrzeba do tego żadnego
    doświadczenia! :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 20. Data: 2018-09-20 09:43:28
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 20 Sep 2018 09:26:33 +0200, Akarm wrote:
> [...]
    > posiadania terenówki do jazdy po asfaltach? Przecież to jest oczywiste
    > nawet dla mniej inteligentnego człowieka, nie potrzeba do tego żadnego

    Widocznie ja z tych mniej inteligentnych właśnie. Gdyby nie fakt, że
    jazda po dużych miastach nie jest mi obca, to byłbym w stanie uwierzyć w
    te bajki o "wysokich krawężnikach" :)

    Mateusz