  • 21. Data: 2018-09-20 13:03:30
    Temat: Re: Kupuję
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 19 Sep 2018 18:10:47 +0200, Bok

    > Kiedy u nas wejdzie moda na takie samochody,

    Już jest. Sąsiad ma takiego tylko z miekkim dachem, i moja projektantka
    wnętrz też (z kolei normalnie ze sztywnym). Tylko trochę starsze modele.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 22. Data: 2018-09-20 15:31:16
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 19 września 2018 13:38:00 UTC-5 użytkownik Mateusz Viste napisał:

    > To właśnie ten jeden jedyny argument który zdarza mi się usłyszeć, i
    > myślę że z palca wyssany. Przez 15 lat żyłem w mieście wielkości
    > Warszawy. Poruszałem się Smartem, potem drugim Smartem, potem Pandą.
    > Nigdy nie miałem najmniejszego problemu z krawężnikami, nawet tymi
    > wysokimi.

    Nie jedyny.
    Jedyne wlasciwe to po prostu mozliwosc rozliczenia vat-u (bo ciezarowy) i wywiezienie
    rodziny w pole z wszystkimi wozkami, nosidelkami, rowerami.

    No i troche podciaganie swojego statusu ale to tylko niektore jednostki stosuja.
    Reszta kupuje terenowki, suvy coby te 23%vat i koszty paliwa zyskiwac.

  • 23. Data: 2018-09-20 23:06:44
    Od: l...@g...com

    Opinia, że ten maluch jest dobry w trudnym terenie pochodzi od znajomego, który tapla
    się w błocie. Sam siedziałem w tym cacuszku i dla mnie było to za małe i za drogie, o
    ile pamiętam było to 70 tysięcy za nowe, wyposażenia i wersji nie pamiętam.

  • 24. Data: 2018-09-20 23:34:33
    Temat: Kupuję
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    Sam tez go rozwazam. Kiedy jeszcze bawilem sie w bloto to jezdzilem starym Samurajem
    i pozniej Jimny (z kims). Te samochody sa rewelacyjne w trudnym terenie i nie
    ustepuja w niczym duzym 4x4. Za to na autostradzie masakra :)