  • 11. Data: 2016-05-24 22:11:41
    Temat: Re: LEDy postojowe
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-05-24 22:00, Budzik wrote:
    > Czepiasz się nomenklatury przyjetej przez sprzedawców czy naprawde nie
    > wiesz o co chodzi?

    Nie. Może sie okazać że np. producenci co droższych autek wpadli na
    pomysł faktycznie wstawiać jakieś układy półprzewodnikowe do żarówek w
    celu wykończenia konkurencji i sprzedawania szkła za 200zł/sztuka.

    Na szczęscie widzę że to tylko imbecylizm sprzedawców, a chodzi tylko o
    rezystor lub w bardziej wypasionych wersjach dodatkowo kondensator.

    Tyle to i Polonez potrafił i to bez can-a :P

  • 12. Data: 2016-05-24 22:23:12
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-05-24 o 22:00, Budzik pisze:

    > Ale ja np. do oswietlenia tablicy nie załozyłem ich zeby prad oszczedzac
    > tylko zeby sie tak czesto nie przepalały bo sa na drzwiach ktore sie czesto
    > otwiera i zamyka i wiadomo - drgania robią swoje.

    To naprawdę jakiś problem jest?
    Tzn przepalanie żarówek tablicy.
    Mam trochę przejechanych kilometrów - różnymi autami-
    i moze raz było w czymś przepalone.
    Jedyne, które w każdym aucie padają, to H&

  • 13. Data: 2016-05-25 07:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > To naprawdę jakiś problem jest?
    > Tzn przepalanie żarówek tablicy.
    > Mam trochę przejechanych kilometrów - różnymi autami-
    > i moze raz było w czymś przepalone.
    > Jedyne, które w każdym aucie padają, to H&

    Nie wiem. To była kwestia przeczucia :)

  • 14. Data: 2016-05-25 07:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Sebastian Biały h...@p...onet.pl ...

> [...]
    > rezystor lub w bardziej wypasionych wersjach dodatkowo kondensator.
    >
    > Tyle to i Polonez potrafił i to bez can-a :P

    :)

  • 15. Data: 2016-05-25 10:13:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >To naprawdę jakiś problem jest?
    >Tzn przepalanie żarówek tablicy.

    A to akurat jest problem.

    >Mam trochę przejechanych kilometrów - różnymi autami-
    >i moze raz było w czymś przepalone.

    Moze nowe byly, moze juz mialy LED a nie zarowki.

    >Jedyne, które w każdym aucie padają, to H&

    A to tez roznie bywa - "lepsze" padaja jak muchy, "zwykle" swieca
    dlugo.

    J.

  • 16. Data: 2016-05-25 15:58:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A to akurat jest problem.

    > Moze nowe byly, moze juz mialy LED a nie zarowki.

    > A to tez roznie bywa - "lepsze" padaja jak muchy, "zwykle" swieca
    > dlugo.

    Zalezy co sie rozumie przez długo.
    W Ducato H7 tradycyjne swieca jakies 2 miesiace, long life wytrzymały
    ostatnio 5 miesiecy!

  • 17. Data: 2016-05-25 18:22:48
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Zalezy co sie rozumie przez długo.
    > W Ducato H7 tradycyjne swieca jakies 2 miesiace, long life wytrzymały
    > ostatnio 5 miesiecy!

    masz za dobre kable przy żarówkach

  • 18. Data: 2016-05-25 19:22:22
    Od: <5...@6...192222.invalid> (Tom N)

    cef w

    > Jedyne, które w każdym aucie padają, to H&
    Taaa, mnie jedna H (B4) padła p 150kkm i 5 latach...
    Ale masz rację padła.

    --
    'Tom N'

  • 19. Data: 2016-05-26 23:01:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > masz za dobre kable przy żarówkach

    To znaczy?
    Ogólnie to nie jest tylko moj problem - wszystkie ducato tak maja, znaczy
    na pewno te po 2007 roku.

  • 20. Data: 2016-05-27 08:43:20
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Thu, 26 May 2016 21:01:03 +0000, Budzik wrote:

    > To znaczy?
    > Ogólnie to nie jest tylko moj problem - wszystkie ducato tak maja,
    > znaczy na pewno te po 2007 roku.

    Zmierz napięcie bezpośrednio na żarówkach, to nam więcej powie. Powinno
    być 13.2V na tyle są projektowane żarówki. Jak jest więcej, to tracisz na
    żywotności ale zyskujesz na jasności. Jak jest mniej, to na odwrót.

    Tomek