  • 41. Data: 2016-05-29 15:15:04
    Temat: Re: LEDy postojowe
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup

    >jeśli go uważasz za trola to po prostu KF i po sprawie - oszczedzisz sobie
    >nerwów jak ciebie tak on stresuje

    Nie stresuje

    >nazywanie kogoś kretynem raczej miłe nie jest.

    nazwalem?

  • 42. Data: 2016-05-29 15:15:53
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup

    >brak merytorycznych kontrargumentów świadczy o tym, że chyba jednak

    nie wiesz co to szpilka :-)

  • 43. Data: 2016-05-29 16:19:18
    Od: rzymo <r...@g...com>

    W dniu środa, 25 maja 2016 15:58:16 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Zalezy co sie rozumie przez długo.
    > W Ducato H7 tradycyjne swieca jakies 2 miesiace, long life wytrzymały
    > ostatnio 5 miesiecy!

    Hmm... Jeżdżę Ducato Maxi od połowy listopada 2014r., zbliżam się do 90k km, nie
    zmieniałem jeszcze żadnej żarówki. Przypadek? :)

  • 44. Data: 2016-05-29 21:56:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik rzymo r...@g...com ...

    > Hmm... Jeżdżę Ducato Maxi od połowy listopada 2014r., zbliżam się do
    > 90k km, nie zmieniałem jeszcze żadnej żarówki. Przypadek? :)

    Hmm.
    Moze to kwestia ilosci rozruchów - u mnie około 40 dziennie?

  • 45. Data: 2016-05-29 21:56:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > https://sklep.avt.pl/avt1599.html

    Dzieki :)

  • 46. Data: 2016-05-29 21:56:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > zdaje sie ze kiedys sie o te zarowki pytales - byl podany link to
    > jakiegos wynalazku allegrowego do softstartu. testowales to?

    :)
    zgadza sie.
    No własnie jeszcze nie, ale mysle ze to kwestia tygodnia, dwóch :)

  • 47. Data: 2016-05-30 07:45:31
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Hmm.
    > Moze to kwestia ilosci rozruchów - u mnie około 40 dziennie?

    patrz punkt przepalanie przy włączeniu

  • 48. Data: 2016-05-30 07:45:55
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Nie stresuje

    > nazwalem?

    "Naprawdę jesteś aż takim kretynem, że nie zauważyłeś że chodzi o wzrost
    temperatury a nie jej stała wartość? "

  • 49. Data: 2016-05-30 10:33:33
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup

    >"Naprawdę jesteś aż takim kretynem, że nie zauważyłeś że chodzi o wzrost
    >temperatury a nie jej stała wartość? "

    no i?

  • 50. Data: 2016-05-30 12:58:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał
    Użytkownik rzymo r...@g...com ...

    >Hmm.
    >Moze to kwestia ilosci rozruchów - u mnie około 40 dziennie?

    A wlaczasz swiatla po rozruchu, czy masz jakis automat, ktory wlacza
    od razu ?

    J.