  • 31. Data: 2019-06-26 14:20:45
    Temat: Re: LUDZIE uważajcie na Pleja
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-25 o 23:14, Marek S pisze:
    > Serio? Ja miałem jednoznacznie o tym napisane. Jeszcze za czasów kiedy
    > Tidal był na 2 lata.

    Też miałem na 2 lata i było napisane jak byk.
    Teraz dowiedziałem się na infolinii że mam Tidal włączony.

  • 32. Data: 2019-06-26 14:41:16
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 25.06.2019 o 15:13, z pisze:

    > OOO... Nie przypominam sobie żebym kiedyś składał reklamacje ;-)
    > Może dlatego że ich pilnuję na bieżąco ;-)

    Parę razy miałem pytania, raczej z ciekawości niż z potrzeby i zadziwili
    mnie przyzwyczajonego do warowania telefonicznego w oczekiwaniu aż
    konsultant Orange czy Minusa da głos - swoim podejściem do klienta.

  • 33. Data: 2019-06-26 17:31:16
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-26 o 14:41, Trybun pisze:

    Do podejścia i ludzi nie mam zastrzeżeń. Mam zastrzeżenia do konstrukcji
    ich SYSTEMU i jego pracy.

  • 34. Data: 2019-06-26 17:43:51
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-26 o 17:31, z pisze:

    > Do podejścia i ludzi nie mam zastrzeżeń. Mam zastrzeżenia do konstrukcji
    > ich SYSTEMU i jego pracy.

    Bo masz filozofię źródłową w powiązaniu z PiS. Zatem pozostaje Ci
    T-Mobile jako konstrukcja systemu (dlatego nie lubię T-Mobile) :)

    Ja raczej jestem skłonny do filozofii "niemiecki porządek"...może
    dlatego że jestem z Wielkopolski :D

    Trybunowi pasuje filozofia sieci Velcom Tobie też by przypasiło w sumie,
    bo masz niedaleko:]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 35. Data: 2019-06-26 17:49:08
    Od: z <...@...pl>

    Jeśli coś DZIADZIEJE (bo wcześniej działało lepiej) tłumaczysz filozofią
    to..... nie rozumiem ;-)

  • 36. Data: 2019-06-26 19:58:35
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-06-26 o 14:20, z pisze:

    > Też miałem na 2 lata i było napisane jak byk.
    > Teraz dowiedziałem się na infolinii że mam Tidal włączony.

    Niestety to jest powszechna praktyka. Zarabiają na nieuwadze klienta.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 37. Data: 2019-06-26 20:12:15
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-06-25 o 23:35, J.F. pisze:

    > Dlaczego 4G ?

    Bo 5G pali mózgi mieszkańcom Marsa :-D Tak piszą w marsjańskiej prasie :-D

    > Drogi krajowe plus obstawil dawno temu, a moze przy tej predkosci
    > dziura w zasiegu szybko znika.

    A jeśli nie, to zwiększyć prędkość? :-D

    > Tymczasem w Play jakos nie znika tak szybko, mimo, ze moze z 4 sieci
    > korzystac...

    Mam inne doświadczenie. Gdy z nawigacji korzystam, telefon płynnie
    zmienia sieć. Znam spory obszar w pobliżu mojego miejsca zamieszkania,
    gdzie Play nie ma zupełnie zasięgu internetu. Przy wyłączonym roamingu
    nie ma szans na uruchomienie nawigacji (przynajmniej NaviExpert'a i
    Google), co przypadkiem odkryłem błądząc po osiedlach w poszukiwaniu
    adresu. Przy włączonym - wszystko działa normalnie.

    > Przełączanie szwankuje ?

    Oczywiście, że tak! I to w każdej sieci podobnie. Cisną połączenie z
    siecią macierzystą aż zupełnie zasięg straci. Pozostałe sieci mogą dawać
    sygnał na maxa w tym czasie. Frustrujące ... ale cóż.

    Wiele zależy też od modelu telefonu.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 38. Data: 2019-06-26 20:27:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup

    >Bo 5G pali mózgi mieszkańcom Marsa :-D Tak piszą w marsjańskiej
    >prasie :-D

    nie przygladam sie, co tam za ikonka ... 3G wystarczy ...

    >A jeśli nie, to zwiększyć prędkość? :-D

    Ale jak zwiekszyc, jak Yanosik mowi "nie moge sie polaczyc z serwerem"
    :-)

    >Mam inne doświadczenie. Gdy z nawigacji korzystam, telefon płynnie
    >zmienia sieć.

    A moj nie. Poki byl w plusie, to nie bylo klopotow.

> [...]
    > Google), co przypadkiem odkryłem błądząc po osiedlach w poszukiwaniu
    > adresu. Przy włączonym - wszystko działa normalnie.

    Dlatego roaming mam stale wlaczony.
    A jednak cos sie zacina ...

    >Oczywiście, że tak! I to w każdej sieci podobnie. Cisną połączenie z
    >siecią macierzystą aż zupełnie zasięg straci. Pozostałe sieci mogą
    >dawać sygnał na maxa w tym czasie. Frustrujące ... ale cóż.

    no ale jak juz straci zupelnie, to telefon powinien sie przelaczyc na
    inna dostepna siec.

    Swoja droga Play to chyba jakos inaczej robi, bo chyba chce wracac na
    swoja siec gdy tylko zasieg wroci.

    J.

  • 39. Data: 2019-06-26 22:18:50
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-06-25 o 22:55, LordBluzg(R) pisze:

    > wrodzinie. 1zł i 2 lata aktywny+Aero2 (bo to komplet) czyli NET za
    > darmo.

    Aktywowałem i przebijam. Po darmowej aktywacji _bez_ _wpłaty_ mam 1zł na
    koncie i 2 lata ważności konta...czyli ZERO złotych...no chyba że jak
    zamawiałem Aero to mi dziabnęli tą złotówkę...ale nie będę sprawdzał.
    Net śmiga na smatrtfonie ( APN ustawiony ręcznie)...i ciekawi mnie czy
    trzeba będzie ten net doładować kiedyś :D...generalnie NET jest mi
    potrzebny na krótką transmisję polegającą na aktywowaniu automatycznego
    przekierowania, kiedy oddalę się od telefonu z którym jest połączenie
    przez BT i ten BT się rozłączy. Przez 4 lata używania tego zestawu, to
    około 20 metrów albo nawet 50 w terenie otwartym co jedynie mogę
    porównać do słuchawek Plantronics bo cała reszta sprzętu z BT to zasięg
    MAX 10m. Mogę to robić również w oparciu o sieć WiFi bo smartwacz ma
    WiFi ale nie zawsze WiFi mam gdzieś dostępne. Jedyna wada to ta, że
    bateria zdycha po 48H. Szkoda że podobnych smartwaczy, tak ciekawych już
    nie robio :(

  • 40. Data: 2019-06-27 11:11:30

    Fajnie.
    A masz coś prostszego dla emeryta po 70-tce? ;-)