  • 11. Data: 2017-07-22 15:27:48
    Temat: Re: Ladowanie tabletu Medion
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc.pl.>

    W dniu 20.07.2017 o 18:22, acelnószz pisze:
    > Mam podobne numery z Kindle'm.

    Swojego Kindla ładuję ładowarką od Nokii 1020, bez problemów.

    P.P.

  • 12. Data: 2017-07-22 18:19:22
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Wszystkich ładowarek na świecie nie próbowałem podrywać ;-)

    -----

  • 13. Data: 2017-07-23 01:49:07
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-07-21 o 11:42, J.F. pisze:
    > Użytkownik "szod" napisał w wiadomości grup
    a.pl... (---)

    > A to swoja droga moze byc, choc (---)

    Mam zbliżony problem z tabletem: tanie, zwykłe ładowarki nie dają
    najmniejszego wzrostu naładowania baterii, choć USB-wskaźnik pokazuje,
    że i U jest przyzwoite, i jakieś 200 mA idzie, ale idzie w diabły
    najwyraźniej. Za radą sklepikarza kupiłem ładowarkę Samsunga,
    dwuamperową, i tablet się na niej ładował, acz w pewnym momencie
    przeszkodą do ładowania okazał się właśnie ten miernik: najwyraźniej na
    nim był jakiś spadek napięcia, chyba spowodowany przez kiepskie styki,
    bo raczej nie przez elektronikę pomiarową. Ale.... kto to wie?
    Lecz niestety nie mam drugiego mierniczka, żeby to zweryfikować. Tak,
    czy siak: inne urządzenia podpinane do tej ładowarki za pośrednictwem
    USB-miernika "żywią się" bez grymaszenia, lecz tablet tylko gdy miernik
    jest nieobecny.
    Jeśli nie wiesz o jaki, to chodzi o mniej więcej taki:
    http://allegro.pl/miernik-tester-usb-woltomierz-ampe
    romierz-pjd0383-i6479225507.html?bi_s=ads&bi_m=listi
    ng%3Adesktop%3Aquery&bi_c=Y2FtcGFpZ24AMjIxNzI5MzgAMj
    MxMDM0AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=70
    c54984-b5cb-4018-a08e-4db1528a210e

    On przenosi wszystkie piny, i prądowe, i sygnałowe, choć gdzieś-ktoś
    narzekał, że jego (może inny?) powoduje, że gdy ma pośredniczyć w
    komunikacji w standardzie USB-3, to parametry spadają do odpowiadających
    USB-2, ale wydaje mi się, że byłoby to... dziwne.

  • 14. Data: 2017-07-25 11:14:02
    Od: Yakhub <a...@a...aa>

    Dnia Fri, 21 Jul 2017 18:45:30 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > U mnie Kindle'a poza oryginalnym kabelkiem i ładowarką to ładuje właśnie zasilacz
    telefonu Samsung, a jakieś inne chińskie wynalazki niby też USB nie ładują... :-o

    To ciekawe.

    Z kolei mojego Kindla można ładować absolutnie wszystkim. Jest jedynym
    urządzeniem w domu, który akceptuje nawet ładowarkę ze sklepu
    "wszystko po 2,5zł".

    --
    Yakhub