  • 11. Data: 2019-07-01 12:47:17
    Temat: Re: Lampka fontanna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-06-30 o 18:32, J.F. pisze:
> [...]
    >>> https://www.kickstarter.com/projects/northerncircuit
    sinc/aquarius-a-water-manipulating-fountain-lamp

    >Bo strumień z dyszy jest wąski u góry i rozszerza się w trakcie
    >spadania.

    ale dalbym wtedy wiele dysz na szerokosci.

    >Zauważ, że płaszczyzna tego ryjka na dole jest skręcona w stosunku do
    >płaszczyzny emiterów światła. A to sugeruje metodę wyświetlania.

    Raczej nie, bo skrecenia wydaje mi sie, ze nie ma. a emitery wygladaja
    jak zwykle diody, nie jak projektory.
    IMO - efekt stroboskopowy.

    Takie ekrany "z deszczu" widzialem, ale to inaczej bylo zrobione.

    J.