  • 11. Data: 2015-07-16 17:16:47
    Temat: Re: Laptop 17 cali
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    naprawdę są za słabe ?? , skoro już kilkuletne poleasingowe Dell,e [ i
    inne tez ] świetnie z tym radzą.

  • 12. Data: 2015-07-16 19:55:36
    Od: " 666" <...@...6>

    Co świadczy jak najgorzej o tzw. internecie.

    -----
    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    > A energooszczędne procesory o taktowaniu poniżej 2GHz są za słabe nawet do
    internetu.

  • 13. Data: 2015-07-16 20:04:40
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Grzegorz pisze:

    > naprawdę są za słabe ?? , skoro już kilkuletne poleasingowe Dell,e [ i
    > inne tez ] świetnie z tym radzą.

    Zależy z czym konkretnie sobie radzą. Z wysłaniem maila i przeglądaniem
    prostych stron dobrze sobie razi laptop z Celeronem M 1,5 GHz i 1,5 GB
    RAM. Jak chcę oglądnąć kawałek jakiegoś filmiku HD na vimeo, to już nie
    daje razy.

  • 14. Data: 2015-07-17 00:21:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-07-16 o 19:55, 666 pisze:
    > Co świadczy jak najgorzej o tzw. internecie.
    >

    > -----
    > "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    Internet zżera ludzka głupota i komercja.
    Przez komercję mamy badziewne rozwiązania takie jak flash na
    stronach www, a przez głupotę takich jak ty piszących nad
    cytowanym tekstem.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2015-07-17 00:28:34
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-07-16 o 17:16, Grzegorz pisze:
    > naprawdę są za słabe ?? , skoro już kilkuletne poleasingowe Dell,e [ i
    > inne tez ] świetnie z tym radzą.

    Polizingowe były z normalnymi procesorami, te o które
    pytałeś miały energooszczędne parodie procesora które
    nie wyrabiają już przy stronach www.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2015-07-17 07:28:19
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2015-07-17 o 00:21, RadoslawF pisze:
    > a przez głupotę takich jak ty piszących nad
    > cytowanym tekstem.

    +? :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 17. Data: 2015-07-17 17:23:54
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    dlatego ja nie wybieram laptopa z Celeronem tylko z Pentium.

  • 18. Data: 2015-07-18 12:06:44
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-07-16 o 20:04, Poldek pisze:

> [...]
    > prostych stron dobrze sobie razi laptop z Celeronem M 1,5 GHz i 1,5 GB
    > RAM. Jak chcę oglądnąć kawałek jakiegoś filmiku HD na vimeo, to już nie

    Kilkuletnie Delle z Celeronem M? Trochę zaszalałeś, nawet takie Dell
    D600 to ponad 11 lat temu.

    D631 z AMD Turion 64 X2 fakt, mam z Win7 64bit i szału nie ma, ale nadal
    mówimy o sprzęcie 8 letnim.

    Aktualnie są polizingowce z pierwszymi i3 na pokładzie i taki spokojnie
    sobie da rady.

    --
    Irokez

  • 19. Data: 2015-07-18 19:13:57
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-07-17 o 17:23, Grzegorz pisze:
    > dlatego ja nie wybieram laptopa z Celeronem tylko z Pentium.

    Nie zwracając uwagi że to pentium z założenia miało być
    wolniejsze od Celerona.
    Wybrałeś:
    Intel Pentium 3558U (2 rdzenie, 1.70 GHz, 2 MB cache)
    Intel Pentium 3805U (2 rdzenie, 1.90 GHz, 2 MB cache)
    Czyli 17 calowy laptop z procesorem do 10 calowego netbooka.