  • 11. Data: 2014-09-10 20:13:12
    Temat: Re: Laptop HP PrpBook4520s
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Akurat tak się składa, że tym razem napisała prawdę. Ostatnia ściągnięta
    > wersja Autoruns pod Windows 8 wywala mi błąd.

    Co miesiac (gora dwa) aktualizuje caly "pakiet" sysinternals.
    Najczesciej uzywam Process Explorera + Autoruns.
    Powyzsze narzedzia zawsze dzialaly mi pod Win8 x64.

  • 12. Data: 2014-10-06 15:44:52
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 10 Sep 2014 20:13:12 +0200, jakson napisał(a):

    > Co miesiac (gora dwa) aktualizuje caly "pakiet" sysinternals.
    > Najczesciej uzywam Process Explorera + Autoruns.
    > Powyzsze narzedzia zawsze dzialaly mi pod Win8 x64.

    Nie wiem co mu odsadzało, że wyrzucał mi komunikat błędu. Ostatnio była
    chwila czasu, sprawdziłem i faktycznie - działa. Dziwne. :-/

    [ George: "It is better to be... agreeable than to be right." Bras: That's ]
    [ not religion, that's marriage. ("CSI 9x19 The Descent Man") ]