  • 11. Data: 2016-12-08 21:42:53
    Temat: Re: Laptop z X-Kom a gwarancja - ktoś już korzystał i coś podpowie?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 06 Dec 2016 21:27:06 GMT, pueblo <n...@n...pl> wrote:

    >Co do Della i NBD, to
    >myślę, że nie ma problemu dogadać się z serwisantem na miejscu. Zresztą
    >w przypadku HP z jakiejś serii biznesowej też nie powinno być
    >problemów.
    W przypadku HP NBD to czasem wystarczy dogadać się samemu ze sobą
    jeśli zaakceptujesz to że wysyłają Ci część do samodzielnej wymiany.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 12. Data: 2016-12-08 22:05:21
    Od: f...@g...com

    Zapraszam do grupy tematycznej na FB "Laptopy, Notebooki, Ultrabooki - Porady / Testy
    / Recenzje / Co kupić"
    https://www.facebook.com/groups/laptop.nieidealny.pl

  • 13. Data: 2016-12-08 22:17:48
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj WAM, 08 gru 2016 w
    news:pchj4c99q323k3jnun883jpc1p5vq85rpn@4ax.com napisałeś/aś:

    > W przypadku HP NBD to czasem wystarczy dogadać się samemu ze sobą
    > jeśli zaakceptujesz to że wysyłają Ci część do samodzielnej wymiany.
    >
    > WAM

    W Dellu też wysyłają. Nawet, jeśli dobrze pamiętam, bez gwarancji na
    miejscu, bo chyba nie każdy Dell ma(miał)serwis u klienta. Znajomy miał
    problem z klawiaturą, zadzwonił, zapytali czy będzie sam w stanie
    wymienić, potwierdził i wysłali. I to był jakiś taniutki model.

  • 14. Data: 2016-12-11 18:08:40
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-12-08 o 22:17, pueblo pisze:
> [...]
    > problem z klawiaturą, zadzwonił, zapytali czy będzie sam w stanie
    > wymienić, potwierdził i wysłali. I to był jakiś taniutki model.

    Z Dell to że tak jest to wiem, wymieniałem sam napęd DVD w Latitude. Ale
    jak padnie matryca czy Mobo to raczej nie wyślą do samodzielnej wymiany :)

    --
    Irokez

  • 15. Data: 2016-12-19 19:39:15
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-12-06 o 22:27, jakson pisze:
    >>> http://www.wykop.pl/ramka/2052448/uwaga-na-firme-x-k
    om-uzywane-serwisowane-laptopy-jako-nowe/

    > Niestety potwierdzam.
    > Kupilem nowego lapsa a dostalem uzywanego (~3000 pln).

    Dzięki wszystkim. Kupiłem gdzie indziej, bez żadnych potężnych nalepek
    na klapce. Sam dołożyłem pamięci i gwarancja jest normalna door-2-door.

    Zdrówko i Wesołych Świąt.

    --
    Irokez