  • 11. Data: 2018-10-02 17:20:53
    Temat: Re: Laptop z i5/7 o dobrej jakosci wykonania
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 września 2018 22:28:10 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > No właśnie niekoniecznie. Wspomniany F-S E4010 był raczej małym
    > laptopem, ale z wygodną klawiaturą. Nie chodzi o wymiar tylko o
    > wyczuwalny skok. Moja obecna w Acerze powoduje że nagminnie trace
    > literki. Brakuje mi histerezy, takiej namiastki klawiatury mechanicznej.
    > Ta niewielka ale wyczuwalna histereza była w F-S.

    > Drogie i tylko 2xxx :D Ale obejrzę, może faktycznie warto.

    https://amso.pl/pol_m_Poleasingowe_Laptopy_Z-proceso
    rem-Intel-Core-i5-190.html?filter_traits%5B63%5D=593
    ,2100&filter_producer=1142347122

    mam dell z prockiem 3320 polesingowy
    nowy dysk ssd + 8 GB
    od trzech lat uzywany przez ze mnie i dwóch chłopaców
    od ok roku bardzo intensywanie bo odkryli robloxa-gre internetową

    in minus
    - wiesz się wifi ale pomaga reconect
    - klawisz strzałka w dół nie działa od jakiegoś czasu
    - brak fizycznej polskiej klawiatur
    - na bateri daje rady około godziny ale generalnie jest na kablu

    in plus
    - działa

  • 12. Data: 2018-10-02 18:16:53
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 10/2/2018 5:20 PM, Bolko wrote:
    > mam dell z prockiem 3320 polesingowy

    Dziekuję za linka, obejrzę. Jednak Delle zawsze mi nie pasowały z tej
    półki cenowej ze względu na matryce 1366. Jakakolwiek lepsza powodowała
    gwałtowny wzrost ceny w sprzęcie poleasingowym. Pewno jakiś artefakt
    strategi leasingowania kilka lat temu. Poszukam.

  • 13. Data: 2018-10-02 18:18:53
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 10/2/2018 12:02 PM, ń wrote:
    > EliteBooki mają HDMI?

    Niektóre. Bywają też VGA i DP.

    > BTW jeśli już to z DreamColor.

    Wiem, miałem w rekach. Ale wcale nie jest latwo taki znaleźć w
    rozsadnych pieniądzach, jednak jak już na czymś oszczędzano, to własnie
    na matrycach.

  • 14. Data: 2018-10-03 17:05:41
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 października 2018 18:17:10 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:

> [...]
    > gwałtowny wzrost ceny w sprzęcie poleasingowym. Pewno jakiś artefakt
    > strategi leasingowania kilka lat temu. Poszukam.

    A mogę wiedzieć jakie to ma znaczenie ?
    Bo o ile rozumiem sens Twoich wymagań poza jednym to 1600xcoś
    To ma jakieś znaczenie dla normalnego człowieka?
    Bo szukałem czegoś takiego i ciężko znaleść
    Pytanie czy warto

  • 15. Data: 2018-10-03 17:08:30
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu środa, 3 października 2018 17:05:43 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

> [...]
    > To ma jakieś znaczenie dla normalnego człowieka?
    > Bo szukałem czegoś takiego i ciężko znaleść

    aż zmieniłem w innym laptopie rozdzielczość 1600x900 z ekranem 12 cali
    hmm no różnicy to nie bardzo widzę

  • 16. Data: 2018-10-03 22:37:06
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 10/3/2018 5:05 PM, Bolko wrote:
    > A mogę wiedzieć jakie to ma znaczenie ?

    Otwieram dowolne srodowisko do programowania. Mam masę okienek. Musze je
    jakoś poukładać. Im wieksza rozdzielczośc tym wiecej miejsca pozostaje
    na kod.

    > To ma jakieś znaczenie dla normalnego człowieka?

    Ja nie jestem normalny.

    > Pytanie czy warto

    To kluczowe jesli laptop nie jest do dicking around.

  • 17. Data: 2018-10-03 22:37:37
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 10/3/2018 5:08 PM, Bolko wrote:
    > aż zmieniłem w innym laptopie rozdzielczość 1600x900 z ekranem 12 cali

    Wymieniłes matrycę :) ?

  • 18. Data: 2018-10-05 00:45:18
    Od: s...@g...com

    On Saturday, 29 September 2018 22:31:55 UTC+1, Sebastian Biały wrote:
> [...]
    >
    > Kilka parametrów które mnie interesują:
    >
    > a) 1600+ w poziomie na ileś.
    > b) klawiatura z normalnym touchpadem
    > c) solidna, być może cała metalowa, obudowa
    > d) napęd DVD (który i tak wymienie na hdd)
    > e) USB3.0 co najmniej 2 szt
    > f) HDMI
    > g) wygodna klawiatura
    > h) karta wpierająca dekodowanie video, może być zintegrowany intel jeśli
    > podoła H265.
    > i) normalny, nie cienki
    > j) matryca około 13 cali, max do 15.
    > k) jak by miał *dodatkowe* M.2 to super.

    ja mam e6430 z i7 (cztery rdzenie + HT) i daje rade ze wszystkim (z tym ze usb3 jest
    jedno, ale mi ono wystarcza). wez sobie poszukaj czegos z nowszej serii to styknie

  • 19. Data: 2018-10-05 02:49:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <s...@g...com> 2...@g...co

    : ja mam e6430 z i7 (cztery rdzenie + HT)
    : i daje rade ze wszystkim

    Z RAMkami też? IMO obecne CPU zwykle czekają na RAMki.
    Trochę to obłędne, bo IMO dzisiejsze programy zwykle
    szarpią dyskami, nie rejestrami CPU. ;)

    Mój komputer (5 dwa rdzenie) zwykle czeka na HDD. :)
    Rzadko widzę 100% dla CPU...

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee

  • 20. Data: 2018-10-05 13:45:37
    Od: s...@g...com

    On Friday, 5 October 2018 01:49:14 UTC+1, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> [...]
    > Trochę to obłędne, bo IMO dzisiejsze programy zwykle
    > szarpią dyskami, nie rejestrami CPU. ;)
    >
    > Mój komputer (5 dwa rdzenie) zwykle czeka na HDD. :)

    mam 2x8gb 1600mhz, nawet nie wiem czy szybsze wejda... mi wystarcza. ssd na system,
    hdd na dane