  • 1. Data: 2009-06-17 10:48:12
    Temat: Laptopy e-machines opinie
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    witajcie
    potrzebuje sobie kupić taniego lapka, w media widziałem e-mechines 17
    cali z tego co wiem to jest to samo co acer. Cena na poziomie 1599zł.
    Macie jakieś opinie na temat tych sprzętów? Jak tam z awaryjnością itp itd?

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2009-06-17 16:43:05
    Temat: Re: Laptopy e-machines opinie
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "krzysiek82" <k...@0...pl> wrote in message
> [...]
    > z tego co wiem to jest to samo co acer. Cena na poziomie 1599zł.
    > Macie jakieś opinie na temat tych sprzętów? Jak tam z awaryjnością itp

    najtanszy sprzet z zalozenia ma sluzyc tylko do konca gwarancji, jak nie
    bedziesz szalal to moze starczy na dluzej

  • 3. Data: 2009-06-18 08:08:29
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Ja kupiłem w Biedronce eMachines E510 z vista basic za 888zł. Na razie 8
    miesięcy działa bez problemu, bateria wystarcza na oglądnięcie 2h filmu z
    DVD. :-)
    Ma dysk Toshiba, karta wifi na Atherosie (bardzo dobra), nagrywarka DVD LG,
    1GB RAMu. Procesor jakiś celeron 2,13GHz, grafika i965, ale film fullHD
    odtwarza płynnie. :-)

  • 4. Data: 2009-06-18 21:19:14
    Od: "cztery" <r...@d...trzy>

    > ale film fullHD odtwarza płynnie. :-)

    To jakis cud bo moj Dell XPS M1330 z C2D 8100 (2.1GHz) i nvidia 8400 na
    filmach full HD wyswietlanych na 1920x1200 na LCDku rwie.

  • 5. Data: 2009-06-18 22:20:20
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "cztery" <r...@d...trzy> napisał w wiadomości
    > To jakis cud bo moj Dell XPS M1330 z C2D 8100 (2.1GHz) i nvidia 8400 na
    > filmach full HD wyswietlanych na 1920x1200 na LCDku rwie.

    film fullHD (1920x1080 24kl./s) odtwarzany na matrycy 15,4" laptopa, czyli
    rozdzielczość 1280 x 800.
    :-)
    Ten filmik odtwarzałem testowo
    http://www.bigbuckbunny.org/index.php/download/

  • 6. Data: 2009-06-19 13:10:21
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 18 Jun 2009 23:19:14 +0200, cztery napisał(a):

    > To jakis cud bo moj Dell XPS M1330 z C2D 8100 (2.1GHz) i nvidia 8400 na
    > filmach full HD wyswietlanych na 1920x1200 na LCDku rwie.

    To cóś masz nie tak z kodekami. Moja Toshiba z Turionem RM-72 (2,1 GHz) ma
    jeszcze trochę zapasu.

  • 7. Data: 2009-06-21 18:28:29
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Jun 2009 23:19:14 +0200, "cztery" <r...@d...trzy> wrote:

    >To jakis cud bo moj Dell XPS M1330 z C2D 8100 (2.1GHz) i nvidia 8400 na
    >filmach full HD wyswietlanych na 1920x1200 na LCDku rwie.

    To nie cud. Acer Extensa mojej małżonki, konfiguracja podobna jak ten
    eMachines też bez problemu odtwarza filmu Full HD.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu