  • 1. Data: 2009-06-17 13:32:10
    Temat: Dell C600 i samowyłączający się ekran
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Witam.

    Proszę o pomoc, w laptopie Dell C600 od kilku dni "samo" się zrobiło tak,
    że po upływie minuty ekran sam się wyłącza.

    Patrzyłem w Biosie i nie ma tam chyba żadnych tego typu ustawień, w
    Windowsie XP w zakładce Zasilanie monitora, ustawiłem wszystko na np
    godzinę, później na "Nigdy", w końcu powywalałem wszystkie Schematy
    zasilania. Nic nie pomaga.

    O co chodzi? To laptop coś zwariował czy to po XP coś nawalił (może gdzieś
    w rejestrze można sprawdzić zapisy). Ciągła irytacja bo nic spokojnie nie
    można przeczytać czy oglądnąć.

    Co to się stało?

    --
    Pzdr, Piotr

  • 2. Data: 2009-06-17 16:39:52
    Temat: Re: Dell C600 i samowyłączający się ekran
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Piotr M" <x...@x...xx> wrote in message
    > Proszę o pomoc, w laptopie Dell C600 od kilku dni "samo" się zrobiło tak,
    > że po upływie minuty ekran sam się wyłącza.

    sprawdz soft della do zarzadzania energia czy nie jest na max battery
    odpal siakiegos linuxa, albo nawet wcisnij f8 przed uruchamianiem
    windowsa i poczekaj ta minute zeby okreslic czy sa to ustawienia w
    biosie czy systemie, jak systemie to ntg

  • 3. Data: 2009-06-17 16:47:12
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Wed, 17 Jun 2009 15:32:10 +0200, "Piotr M" <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    >w rejestrze można sprawdzić zapisy). Ciągła irytacja bo nic spokojnie nie

    a jedziesz na bateriach czy zasilaniu? na obydwu jest tak samo? <rs>

  • 4. Data: 2009-06-17 17:11:49
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 17-06-2009 o 18:47:12 rs <n...@n...spam.pl> napisał(a):

    > a jedziesz na bateriach czy zasilaniu? na obydwu jest tak samo? <rs>

    Na samej baterii, na baterii z kablem i na samym kablu, zawsze tak samo.

    --
    Pzdr, Piotr M

  • 5. Data: 2009-06-17 17:15:37
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 17-06-2009 o 18:39:52 tg <a...@b...cpl> napisał(a):

    > wcisnij f8 przed uruchamianiem
    > windowsa i poczekaj ta minute zeby okreslic czy sa to ustawienia w
    > biosie czy systemie, jak systemie to ntg

    Chodzi zapalony cały czas, zostawiłem go na logowaniu do systemu i też
    chodzi cały czas, czyli to system bo dopiero po zalogowaniu ładuje sobie
    jakieś parametry oszczędzacza baterii na które nie mam wpływu. To już NTG
    ale może ktoś odpowie co bym nie pisał na grupę systemową, jak by tu
    dobrać się do tych parametrów.

    PS. Dzięki za dedukcję :)

    --
    Pzdr, Piotr M

  • 6. Data: 2009-06-17 22:38:51
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

> [...]
    > jakieś parametry oszczędzacza baterii na które nie mam wpływu. To już NTG
    > ale może ktoś odpowie co bym nie pisał na grupę systemową, jak by tu

    A pewien jestes, ze sie wylacza, a nie wyswietla czarnej strony?

    Generalnie, jesli nie masz zainstalowanego dellowskiego quickseta, to pewnie
    bedzie jakis program, ktory robi ci takie numery (nawet byl wirus, ktory tak
    robil). Ubijaj po kolei i sprawdzaj, jakby co :)

    Pozdrawiam
    Michal