  • 11. Data: 2009-07-02 19:21:48
    Temat: Re: Lenovo SL500 - dzielenie dysku na partycje - Dysk Recovery
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Gupik" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w wiadomości
    news:h2il61$p3$1@news.task.gda.pl...
    >a czy można kupić laptopa bez systemu i samodzielnie zainstalować na nim
    >swój np Win XP , Vista lub jakikolwiek inny ??

    a kto ci zabrania ?

  • 12. Data: 2009-07-02 19:44:05
    Od: "Adam M." <c...@...moj.adres>

    W artykule news:h2hogc$7vs$1@news.onet.pl,
    niejaki(a): news.onet.pl z adresu <w...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Podzielilem dysk na 2 partycje i skorzystalem z Recovery Disk, ktory
    > wczesniej zgodnie z instrukcja utworzylem. Cala operacja trwala naprawde
    > dlugo, jednak okazalo sie, ze system ponownie utworzony jest tylko na
    > 1 partycji :/
    >
    > I moje pytanie, jak to zrobic, aby bylo dobrze ?

    Przeczytaj ten wątek:
    http://groups.google.com/group/pl.comp.pecet/browse_
    thread/thread/b808e3a7c7aec194/c091d5dd392d47d8?lnk=
    raot

    zacytuję z niego mojego posta:

    "może to w czymś pomoże:

    przeczytaj na tym forum http://forum.laptopy.info.pl/viewtopic.php?t=17158
    część pierwszego posta o temacie:
    "Czysta instalacja systemu Windows XP z partycji Recovery z podziałem na
    partycje i zachowaniem funkcjonalności niebieskiego guzika ThinkVantage"

    Uwaga dla osób ze słabym łączem: dużo obrazków! "

    --
    pozdrawiam
    Adam M.

  • 13. Data: 2009-07-03 16:53:06
    Od: "news.onet.pl" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > partycje i zachowaniem funkcjonalności niebieskiego guzika ThinkVantage"
    >

    > Uwaga dla osób ze słabym łączem: dużo obrazków! "

    Masakra, same problemy z legalnym softem :/
    Generalnie bylem pewny ze po spisaniu seriala z fabrycznego windowsa i
    zainstalowaniu z plytki WIN PRO, bedzie to dzialo, ale nie da sie
    zarejestrowac.

    Jutro biore sie za trik podany na stronie.
    bardzo dziekuje za pomoc

  • 14. Data: 2009-07-03 22:49:46
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    W dniu 2009.07.02 15:21, news.onet.pl pisze:

    > Tylko partycje musze podzielic przed instalacja systemu i kolko sie
    > zamyka :/

    Ja tutaj kółka nie widzę. Czy przed, czy po, efekt końcowy jest taki sam.

    --
    Mar