  • 11. Data: 2015-01-27 18:12:17
    Temat: Re: Li-Poly i tajemniczy drut.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-01-26 22:18, AlexY wrote:
    > To olej płytkę i podmień samo ogniwo.

    Ale spać mi nie daje :)

  • 12. Data: 2015-01-27 19:09:53
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Sebastian Biały pisze:

    > Ale spać mi nie daje :)

    Nie ma co z wiatrakami walczyć, ten 3-ci pin to może być faktycznie
    komunikacja, wówczas bez rozgryzienia protokołu nic nie wskórasz.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 13. Data: 2015-01-30 11:04:28
    Od: a...@p...onet.pl

    Gdy wymieniałem w tablecie baterię miała 3 kabelki
    a kupiłem zastępczą z 2 kabelkami. Okazałao się, że ładowanie bateri
    odbywa się tym dodatkowym kabelkiem.
    Na szczęscie miały bardzo podobną płytkę z elektoniką.
    Brakowało kabelka oraz oporniczka. Dolutowałem kabelek + normaly
    opornik do kabelka i wszystko biega OK.

    Adam

  • 14. Data: 2015-01-30 21:08:40
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    a...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > Na szczęscie miały bardzo podobną płytkę z elektoniką.
    > Brakowało kabelka oraz oporniczka. Dolutowałem kabelek + normaly

    Bzdura.
    Trzeci kabel zwykle jest identyfikacją baterii (pomiar opornika) i/lub
    temperatury ogniwa, w większości markowych sprzętów jeśli bateria nie
    została zidentyfikowana (brak opornika lub jego niewłaściwa wartość na
    trzecim kablu) to nie zezwala na ładowanie lub ładuje niskim prądem.

  • 15. Data: 2015-02-01 14:02:53
    Od: a...@p...onet.pl

    W dniu piątek, 30 stycznia 2015 21:08:53 UTC+1 użytkownik AlexY napisał:

> [...]
    > została zidentyfikowana (brak opornika lub jego niewłaściwa wartość na
    > trzecim kablu) to nie zezwala na ładowanie lub ładuje niskim prądem.

    Opisuję tylko jak jest w moim tablecie. Po podłączeniu zasilacza
    na dodatkowym kabelku pojawia się napięcie (>4V).
    Bez niego bateria nie jest ładowana.

    Adam

  • 16. Data: 2015-02-01 14:36:13
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    a...@p...onet.pl pisze:

    > Opisuję tylko jak jest w moim tablecie. Po podłączeniu zasilacza
    > na dodatkowym kabelku pojawia się napięcie (>4V).
    > Bez niego bateria nie jest ładowana.

    Przeczytaj ostatnią linijkę mojej poprzedniej wypowiedzi.