  • 11. Data: 2016-02-13 02:54:26
    Temat: Re: Linia wysokiego napięcia jak pijany zając
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    A po jakiemu mówili?

  • 12. Data: 2016-02-13 10:20:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Feb 2016 21:29:32 +0100, wowa napisał(a):
    > Dopiero stawiają te słupy. Ciekawie to wygląda, tu kopią fundamenty, do
    > następnego leją beton, dalej stoi słup a na następnym już naciągaja
    > kable. I tak w kilku odcinkach. Dziwnie widzieć tylu ludzi na budowie
    > :) Jakieś zobowiązanie podjeli czy co?

    Normalnie - byl przetarg, jest termin, sa kary umowne.
    Przez pol okresu nie dzialo sie nic, teraz trzeba gonic :-)

    J.

  • 13. Data: 2016-02-13 13:42:01
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > A po jakiemu mówili?

    Z drogi wyglądali na "naszych" :) I jeszcze jedno, sprzęt budowlany
    wyglądał jakby pościągany z okolicznych wsi. Każda maszyna inna i to
    nie pierwszej młodości. I to by było dobre, prywatni trochę dorobią.
    Wojtek

  • 14. Data: 2016-02-15 13:59:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Jechałem sobie dziś A4 z okolic Opola do Wrocławia, widać jak ciągną
    >linię
    >wysokiego napięcia do nowej elektrowni (btw. ona leci prawie do
    >Wrocławia,
    >gdzie oni chcą to podpiąć, orientuje się ktoś?). Fajnie toto wygląda,
    >ale dlaczego oni skaczą z tą linią to na jedną, to na drugą stronę
    >pobocza
    >autostrady? Takich przeskoków jest kilka lub kilkanaście, czemu to ma
    >służyć?

    Tak sie zaczalem zastanawiac ... a jak oni potem kable rozwiesza ?

    Bo chyba w miare prosto sie to robi, jak sie najpier kabel rozwija na
    ziemi i podnosi, a na autostradzie ... nie zamkna przeciez na godzine
    ?

    J.

  • 15. Data: 2016-02-15 17:56:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Tak sie zaczalem zastanawiac ... a jak oni potem kable rozwiesza ?

    Hm, helikopterem ?
    https://www.youtube.com/watch?v=ieJgHK_vSCg

    U nas tak naprawde, czy tylko w reklamach ?

    J.

  • 16. Data: 2016-02-16 09:22:52
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 15 Feb 2016 13:59:27 +0100 "J.F." <j...@p...onet.pl>
    napisał:

    >Bo chyba w miare prosto sie to robi, jak sie najpier kabel rozwija na
    >ziemi i podnosi, a na autostradzie ... nie zamkna przeciez na godzine

    Niby dlaczego mają nie zamknąć? Tyle że oczywiście będzie to wymagało
    asysty policji, wywieszenia odpowiednich informacji itp. I potrwa to
    pewnie raczej przynajmniej z pół dnia na jedną taką operację.

  • 17. Data: 2016-02-16 09:24:26
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 15 Feb 2016 17:56:33 +0100 "J.F." <j...@p...onet.pl>
    napisał:

    >Hm, helikopterem ?
    >https://www.youtube.com/watch?v=ieJgHK_vSCg

    Myślę że nikt raczej nie zaryzykuje tego typu operacji nad czynną
    drogą.

  • 18. Data: 2016-02-16 10:15:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "__Maciek" napisał w wiadomości grup
    com...
    Mon, 15 Feb 2016 17:56:33 +0100 "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Myślę że nikt raczej nie zaryzykuje tego typu operacji nad czynną
    >drogą.

    No i zaczelo mnie to zastanawiac.
    W sumie przy uzyciu helikoptera czas operacji mozna skrocic ... ale 15
    minut to chyba nie starczy, w dzien trudno autostrade zamknac na
    dluzej, a w nocy latac nieprzyjemnie.

    To moze oni dwie linie buduja, z dwoch stron ?

    J.

  • 19. Data: 2016-02-16 20:21:50
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Niby dlaczego mają nie zamknąć? Tyle że oczywiście będzie to wymagało
    > asysty policji, wywieszenia odpowiednich informacji itp. I potrwa to
    > pewnie raczej przynajmniej z pół dnia na jedną taką operację.

    Druty nad autostradą już wiszą a nie słyszałem o zamykaniu ruchu.
    Wojtek

  • 20. Data: 2016-02-16 23:20:38
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Tue, 16 Feb 2016 20:21:50 +0100 wowa <w...@g...pl> napisał:

    >Druty nad autostradą już wiszą a nie słyszałem o zamykaniu ruchu.

    No bo JUŻ wiszą, dlatego nie zamykają :-)