  • 11. Data: 2018-01-22 08:53:53
    Temat: Re: Link 4
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 stycznia 2018 11:12:08 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:

    > Jeśli kierowca pozwoli monitorować swoją jazdę i okaże się, że nie przekracza
    dozwolonej prędkości, jeździ płynnie, to dostanie zwrot 30 proc. ceny, jaką zapłacił
    za obowiązkowe ubezpieczenie OC.

    W nosie mam ich 30%
    Za tydzień kończy mi się OC więc sprawdzam oferty
    Link4 ok 700zł mi wyliczył
    Aviva bez łaski 500zł(OC, NNW i jakiś antsistance tam jeszcze jest)-taniej o ok 10%
    jak rok temu
    Jak kartą zapłacą to jeszcze 10% taniej ponoć.
    A jak po sieci szukałem to i 1700 składka się trafiła u jakiegoś ubezpieczyciela.
    Ale generalnie chyba staniały stawki w porównaniu do ubiegłego roku

  • 12. Data: 2018-01-22 09:01:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 22 stycznia 2018 08:53:55 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Aviva bez łaski 500zł(OC, NNW i jakiś antsistance tam jeszcze jest)-taniej o ok 10%
    jak rok temu

    Co najdziwniejsze jak teraz patrze to 19 stycznia przysłali mi meila z propozycją
    odnowienia polisy u niuch. Cena 590zł
    Dzisiaj o 00:40 dostałem meila tez od aviva
    "dziękujemy za wybór Avivy w minionym roku. Przypominamy, że ubezpieczenie samochodu
    FIAT Multipla obowiązuje jeszcze tylko 14 dni. Dlatego na kolejny rok przygotowaliśmy
    dla Pana specjalną ofertę kontynuacji ubezpieczenia.
    Aby przedłużyć ochronę samochodu z dodatkową zniżką, wystarczy zalogować się do
    serwisu MojaAviva."
    Zalogowałem się a tam cena 501zł;)

  • 13. Data: 2018-01-29 22:18:52
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 22 Jan 2018 00:01:56 -0800 (PST), Kris <k...@g...com>
    wrote:

    >Co najdziwniejsze jak teraz patrze to 19 stycznia przysłali mi meila z propozycją
    odnowienia polisy u niuch. Cena 590zł

    Ja rok temu dostałem przedłużenie pakietu OC/AC/NNW za 1590 zł. Po
    negocjacjach zeszło do 1244 zł. AXA. Ciekaw jestem co mi teraz
    zaproponują.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06