eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLitwa wprowadziła pierwszeństwo pieszych przed pasami. Efekt? 40 proc. mniej zabitych na przejściach › Litwa wprowadziła pierwszeństwo pieszych przed pasami. Efekt? 40 proc. mniej zabitych na przejściach
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 29 Nov 2019 19:20:07 -0800 (PST)
    Subject: Litwa wprowadziła pierwszeństwo pieszych przed pasami. Efekt? 40 proc.
    mniej zabitych na przejściach
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co srasz żarem. Wprowadza i u nas, na dodatek stosunkowo szybko. Przy okazji podniosa
    wysokość mandatów i uzaleznia je od zarobkow, wprowadza konfiskate pojazdów.
    Dostosuje się bo innego wyjścia mial nie będę. Z tym że jestem już w wieku w którym
    nigdzie mi się nie spieszy. Co mi się stanie jak dojade na basen 15 minut później niż
    zaplanowałem? Albo pojade na zakupy pol godziny później. Do kin i teatrów jeżdżę
    zbiorkomem albo na nogach, bo to wygodniejsze i daje większe mozliwosci po. To ci
    pracujący i jezdzacy samochodem do pracy albo w pracy maja przejebane. Jakis przymuł
    bagienny napisal ze mozna wstać pol godziny wcześniej. A co jak ktoś już wstaje pol
    godziny wcześniej i sie nie wyrabia z czasem? Jak ujmie sobie godzine spania to
    bezpieczniej od wyspanego jezdzil nie będzie. I to wszystko po to żeby starsze osoby,
    ktore juz nigdzie sie nie spiesza, nie czekały na przejscie na drugą stronę ulicy 16
    sekund tylko mniej. Czy będzie mniej zabitych na przejsciach? Okaze sie po roku. A
    jak będzie wiecej, jest to możliwe, to premier zwolni się z pracy? Jak będzie mniej
    zabitych to będę zadowolony ze nie miałem racji. A jak ty się bedziesz czuł jak
    będzie więcej? Przez swoją agitacje bedziesz w takiej sytuacji bezpośrednio
    odpowiedzialny za ich śmierć.