  • 11. Data: 2010-07-25 12:41:14
    Temat: Re: MIKODA - tarcze
    Od: to <t...@a...xyz>

    macyek wrote:

    > Podzielam opinie! do ciezkiego auta tez sie nadaja i robia swoje!

    Chyba jeśli się nie hamuje. ;-) Zahamuj kilka razy pod rząd ze 150 km/h i
    powtórz powyższe.

    --
    ignorance is bliss

  • 12. Data: 2010-07-25 18:21:51
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Hello to !:

    > Chyba jeśli się nie hamuje. ;-) Zahamuj kilka razy pod rząd ze 150 km/h i
    > powtórz powyższe.

    Wiesz, ja na pierwszych Mikodach zrobiłem dobre 130 tys km, a na
    kolejnych ATE chyba z naście .....

    A co do hamowania - masz rację, zahamuj choć tylko raz z 200 do 0 prawie
    2-tonowym autem ..... I jak nie zaczną szarpać, to będą OK.

    Ale nie pod rząd - tylko jeden raz. Muszą się wychłodzić.

    I jeszcze jedno - miałem na prawej piaście bicie o,07 mm. Nioby
    dopuszczalne (max 0,15), ale coś mi się wydaje, że jednak za dużo. Teraz
    mam poniżej 0,03 i może będzie OK.

    Inna sprawa, że po zdjęciu pomierzyłem, i obie (i lewa, na idealnie
    prostej piaście) też ma "schodki" ...

    Zobaczymy za rok-dwa. Na razie mam ok. tysiąca km i dopiero się dotarły.
    Klocki Siffert, mam z nimi dobre doświadczenia, choć wielu je odradza ....

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 13. Data: 2010-07-25 18:22:34
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Hello Chris !:

    > http://www.mikoda.pl/sklep/ można kupić bezpośrednio u nich .

    No właśnie ..... a może ejdnak przeczytaj dokładnie, zanim odpowiesz ?????

    pzdrw.

    --
    Grzegorz

  • 14. Data: 2010-07-25 18:25:53
    Od: Grzegorz <b...@t...pl>

    Hello to !:

    > Jeżdżę dynamicznie, ale hamuję poprawnie. Zazwyczaj hamuje silnikiem. Po
    > tych 10 tys. tarcze mają rant, mikropęknięcia i biją. Może trafiłem na
    > kiepską parę, nie wiem, ale okazały się tragiczne. Aha, chodzi o Mikodę
    > GT. Te gładkie powinny być trochę trwalsze.

    > W jakim aucie? Generalnie w mojej opinii na temat Mikod jeśli chodzi o
    > moje auto nie jestem odosobniony. U dwóch znajomych było podobnie.

    No właśnie, jakie macie autka ? Ja Scorpio Cosworth kombi. 207 KM, 1,7
    tony niestety .. i jeżdżę raczej szybko ;-) !

    A tarcze GT i zwykłe słą z tych samych odlewów, a odlew najważniejszy.
    Przetoczyć każdy potrafi.

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 15. Data: 2010-07-25 22:46:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    Grzegorz wrote:

    > Wiesz, ja na pierwszych Mikodach zrobiłem dobre 130 tys km, a na
    > kolejnych ATE chyba z naście .....

    To chyba były jakieś inne Mikody.

    > Ale nie pod rząd - tylko jeden raz. Muszą się wychłodzić.

    Hamulce służą mi do hamowania, a nie do chłodzenia. ;-)

    --
    ignorance is bliss