  • 11. Data: 2018-07-23 14:10:34
    Temat: Re: MMSy w dwuSIMowcach
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-23 o 12:13, Animka pisze:

    > To po co chcesz jeszcze ręcznie konfigurować>
    > Ja dla sprawdzenia wysłalam wczoraj bezpłatnego sms-a, zeby przysłali
    > ustawienia na internet i mms. Przysłali, zainstalowałam i wszystko
    > jest jak było. Trzeba ufać ustawieniom przyslanym na telefon, a nie
    > samemu sie głowic i głowić.

    Nie chciałem nic konfigurować a tylko skonfrontować opcje ustawień
    swojego telefonu z opcjami innych użytkowników. Np podwójne punkty
    dostępu dla MMS dla każdej karty to jest dla mnie nowość i chciałbym
    wiedzieć czy w innych telefonach z 7ką androida jest tak samo.

  • 12. Data: 2018-07-23 18:45:48
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-23 o 14:10, Trybun pisze:

> [...]
    > dostępu dla MMS dla każdej karty to jest dla mnie nowość i chciałbym
    > wiedzieć czy w innych telefonach z 7ką androida jest tak samo.

    Raczej tylko jedną konfigurację mms czy internetu możesz mieć na każdy
    numer telefonu.

    --
    animka

  • 13. Data: 2018-07-23 20:30:11
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-07-23 o 18:45, Animka pisze:

    > Raczej tylko jedną konfigurację mms czy internetu możesz mieć na każdy
    > numer telefonu.

    Też mam wątpliwości, właśnie stąd mój post z zapytaniem. Tym bardziej że
    przy ręcznym wpisywaniu mmsowych parametrów dla jednej sim karty
    automatycznie zmieniają się wpisy dla drugiej, na te które wpisałem
    ręcznie.

  • 14. Data: 2018-07-24 03:55:46
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-23 o 20:30, Trybun pisze:

> [...]
    > przy ręcznym wpisywaniu mmsowych parametrów dla jednej sim karty
    > automatycznie zmieniają się wpisy dla drugiej, na te które wpisałem

    Wyślij sms najpierw z jednego nr.tel. Zainstaluj jak przyslą. Potem
    wyslij sms z drugiego numeru i zainstaluj jak przyślą.

    --
    animka

  • 15. Data: 2018-07-24 20:12:56
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 23 Jul 2018 01:52:40 +0200, Animka <a...@t...wp.pl>
    wrote:

    >3. Konfiguracja Internetu
    >
    > Punkt dostępu (APN): internet
    > Numer dostępowy: *99# - w przypadku telefonów wymagających numeru
    > Nazwa użytkownika: brak
    > Hasło: brak
    > Dns: dynamiczny

    A tu nie zawsze. Bo są karty, w tym moja, która wymaga APN
    "virgin-internet". Jak wpisze "internet" to nie dział mi internet w
    roamingu krajowym.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2018-07-24 22:58:01
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-24 o 20:12, j...@i...pl pisze:

    > A tu nie zawsze. Bo są karty, w tym moja, która wymaga APN
    > "virgin-internet". Jak wpisze "internet" to nie dział mi internet w
    > roamingu krajowy

    Roaming zawsze kojarzyłam z rozmowami telefonicznymi. W swoim telefonie
    roaming wyłączyłam, bo nie korzystam z zagranicznych rozmów.
    Jako roaming krajowy-internet masz na myśli korzystanie z internetu za
    granicą tak jakbyś był w Polsce? Nigdy jakoś nie interesowałam się tym
    zagadnieniem.

    Ciekawa jestem jednej rzeczy, a mianowicie: przez bramkę internetową
    dzwoniłam do Francji, gadałam ok. godziny i potem od razu na bilingu
    widziałam, że moja rozmowa wyniosła ok. 2-ch zł. Bramki już nie mam, nie
    korzystam z niej i ciekawa jestem jakbym zadzwoniła do tej Francji z
    telefonu komórkowego (na kartę) to czy bym się połączyła i czy byłoby to
    w ramach tych rozmów bez limitu.

    Bo do tego roamingu krajowego na abonament to przeczytałam jakiś
    artykuł, ale i tak nie rozumiem za bardzo, bo mam "na głowie" akurat
    inny dylemat.
    https://www.tabletowo.pl/2017/06/17/virgin-mobile-ro
    aming/

    --