  • 1. Data: 2009-08-18 17:15:02
    Temat: Ma ktos mysz Logitech V470 lub m555b ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    Witam
    chcialem kupic myszke do laptopa Logitech V470. Ale widze ze od kilku
    tygodni jest ona wycofywana i pojawia sie na jej miejsce model m555b. Czy
    ktos moze ma jakies dane mowiace o tym, czy ta nowa myszka jest lepsza (np
    mniejsze opoznienia, szybsze wyjscie z trybu uspienia itp) ?
    Nie wiem czy kupowac ta nowa czy lepiej stary model

    Fantom

  • 2. Data: 2009-08-19 12:11:47
    Temat: Re: Ma ktos mysz Logitech V470 lub m555b ?
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 18-08-2009 o 19:15 Fantom napisał na pl.comp.pecet:

> [...]
    > lepsza (np mniejsze opoznienia, szybsze wyjscie z trybu uspienia itp) ?
    > Nie wiem czy kupowac ta nowa czy lepiej stary model

    Właśnie niedawno miałem podobny dylemat. Zdecydowałem się na myszkę V550
    Logitecha. Do wyboru miałem trzy: V470, V450 i V550. M555b nie brałem pod
    uwagę, gdyż jest (ze względu na nowość) droższa, a oferuje to samo.

    Mogłem porównać wszystkie, a o wyborze V550 zadecydowało to, że najlepiej
    leżała w moim ręku i wg producenta posiada przedłużoną żywotność na baterii
    do 18 mcy !! Posiada nanoodbiornik USB, co stawia ją na równi z Bluetooth.
    Jest srebrno, czarna i posiada uchwyt na laptopa. Środkowy przycisk jest
    obok, a na rolce mamy szybkie przewijanie i na boki. Wad nie stwierdziłem.
    Jest precyzyjna i szybka, a oprogramowanie pozwala ją dowolnie
    skonfigurować.

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 3. Data: 2009-08-25 06:01:17
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    > Właśnie niedawno miałem podobny dylemat. Zdecydowałem się na myszkę V550
    > Logitecha. Do wyboru miałem trzy: V470, V450 i V550. M555b nie brałem pod
    > uwagę, gdyż jest (ze względu na nowość) droższa, a oferuje to samo.

    Zamowilem m555b - zobaczymy. Cena to cos kolo 170 zl na dzien dzisiejszy.

    Fantom