  • 1. Data: 2009-08-18 18:19:02
    Temat: Pendrive z manualną blokadą zapisu
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    Można jeszcze dostać sensownej (min. 8GiB) pojemności pendrive z manualną
    blokadą zapisu? Nigdzie ich nie widziałem, mam starszego 512MB i jest w nim
    przełącznik, który blokuje zapis - fajna sprawa jak się wtyka w różne dziwne
    miejsca. ;)

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 2. Data: 2009-08-18 22:14:40
    Temat: Re: Pendrive z manualną blokadą zapisu
    Od: "Jwzw" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w
    wiadomości news:mt7rl6-djc.ln1@kosmosik.net...
> [...]
    > jest w nim
    > przełącznik, który blokuje zapis - fajna sprawa jak się wtyka w

    Na 100% ta seria
    http://www.komputronik.pl/index.php/product/52885/Ur
    zadzenia-mobilne/PenDrive-%28USB-Flash%29/PQI_CoolDr
    ive_U339_16GB.html

  • 3. Data: 2009-08-18 22:20:19
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Jwzw <j...@i...pl> wrote:

    > Na 100% ta seria
    > http://www.komputronik.pl/index.php/product/52885/Ur
    zadzenia-mobilne/PenDrive-%28USB-Flash%29/PQI_CoolDr
    ive_U339_16GB.html

    Używałeś tego? Na tej stronie jest tylko te zdjęcie:
    http://www.komputronik.pl/images/auto/U/S/B/USBPENPQ
    ICD33916G_650.png

    Nie widać przełącznika zapisu niestety. W tym pendrive co mam owszem on jest
    ale tej wielkości, że do jego przesunięcia trzeba użyć wykałaczki czy innego
    spinacza... A ja potrzebuję czegoś obsługiwanego wygodnie w senie - "oo ten
    komputer to nie radzę", paluchem przesuwam zabezpieczenie i już mogę sobie
    odczytać co chcę bez ryzyka infekcji.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 4. Data: 2009-08-18 22:44:51
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> wrote in message
> [...]
    > nim
    > przełącznik, który blokuje zapis - fajna sprawa jak się wtyka w różne

    bylo niedawno, Message-ID: <h2dsv1$3to$1@inews.gazeta.pl>
    mam U339XT, moge polecic

  • 5. Data: 2009-08-19 07:48:05
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <3...@k...net>, Konrad Kosmowski napisał(a):

    > Nie widać przełącznika zapisu niestety.

    Mam PQI i jest na tylnej ściance. Na zdjęciach nie jest on widoczny.

    > W tym pendrive co mam owszem on jest
    > ale tej wielkości, że do jego przesunięcia trzeba użyć wykałaczki czy innego
    > spinacza...

    I taki też jest w PQI.
    U mnie da się również długopisem przesunąć, o ile nie jest tylko jakiś
    gruby koniec.

    > A ja potrzebuję czegoś obsługiwanego wygodnie w senie

    Jeszcze dodaj, że szukasz w zielonym kolorze, ze złotą wtyczką i innymi
    drobiazgami. Na pewno znajdziesz.

    Jacek

  • 6. Data: 2009-08-19 10:18:26
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jacek Kalinski" napisał:

    > Jeszcze dodaj, że szukasz w zielonym kolorze, ze złotą wtyczką
    > i innymi drobiazgami. Na pewno znajdziesz.

    Ale po co ta zgryźliwość? Skoro takie dynksy (obsługiwane wygodnie kciukiem)
    spotyka się nawet w bezmarkowych reklamowówkach, to oczekiwanie takiego
    rozwiązania w markowym sprzęcie nie jest chyba jakąś wymyślną fanaberią?

    JoteR

  • 7. Data: 2009-08-19 14:00:46
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Konrad Kosmowski pisze:
> [...]
    > przełącznik, który blokuje zapis - fajna sprawa jak się wtyka w różne dziwne

    http://www.modecom.pl/products.php?category=17&lang=
    pl

    dwa na dole strony sam używam speedy 8GB i prędkość jest zadowalająca.

    orcio

  • 8. Data: 2009-08-19 21:57:55
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Jwzw" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Na 100% ta seria
    > http://www.komputronik.pl/index.php/product/52885/Ur
    zadzenia-mobilne/PenDrive-%28USB-Flash%29/PQI_CoolDr

    Ten pstryczek sprawia wrażenie jakby miał się rozpaść po kilku
    przełączeniach.

    Feromon

  • 9. Data: 2009-08-19 22:08:25
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._nospamplease_.pl> wrote:

    > I taki też jest w PQI. U mnie da się również długopisem przesunąć, o ile nie
    > jest tylko jakiś gruby koniec.

    Dla mnie to niepraktyczne. Po prostu często wtykam pendrive w komputery co do
    których jestem pewien, że nie chcę aby mogły cokolwiek na nim zapisać. Czyli
    często chcę tego przełącznika używać.

    > Jeszcze dodaj, że szukasz w zielonym kolorze, ze złotą wtyczką i innymi
    > drobiazgami. Na pewno znajdziesz.

    1. Jakbym znalazł to bym nie pytał.

    2. Kolor, wtyczka i inne drobiazgi mnie nie obchodzą - parametry takie jak
    wydajność też w zasadzie dopóki jest zbliżona do normy - wydaje mi się, że
    dosyć precyzyjnie wyraziłem czego potrzebuje.

    Dlatego nie rozumiem Twoje uwagi.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 10. Data: 2009-08-19 22:09:29
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    > Dla mnie to niepraktyczne. Po prostu często wtykam pendrive w komputery co do
    > których jestem pewien, że nie chcę aby mogły cokolwiek na nim zapisać. Czyli
    > często chcę tego przełącznika używać.

    Coś mi zaczyna świtać. Może ten przełącznik ma taką formę (niewygodną) z tego
    powodu, że nie jest wskazane jego przełączanie w chwili gdy jest wpięty do
    komputera?

    --
    + ' .-. .
    , * ) )